لاستیک دانلوپ از جمله برندهای پرفروش در ایران محسوب می گردد چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد که مالکین خودرو به دنبال تعویض لاستیک های اتومبیل باشند چون به عنوان یک قطعه با قابلیت تعویض طراحی شده اند. عواملی همچون جا به جایی فصول، تصادف، کاهش عمر مفید لاستیک با گذر زمان و افزایش فرسودگی تایر باعث می گردند که به شما اعلام می کنند که بایستی نسبت به تعویض لاستیک خودرو هر چه سریع تر اقدام نمائید. خرید لاستیک دانلوپ یکی از گزینه های پیش روی شما به شمار می رود چون کمپانی دانلوپ بر اساس جداول استاندارد بین المللی، محصولات خود را تولید و به بازار جهانی عرضه نموده اند. فروشگاه همپا به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، انواع لاستیک دانلوپ رادیال را در مدل های متفاوت عرضه می کنند.

خرید لاستیک دانلوپ خودروهای سبک و سنگین

به طور کلی مرکز علمی و فنی به صورت تخصصی در شرکت های لاستیک سازی فعالیت می کنند که با دقت هر چه بیشتر نسبت به انتخاب متریال و ترکیبات تشکیل دهندۀ لاستیک توجه دارند. بدین ترتیب لاستیک دانلوپ را به عنوان یک تایر مرغوب و با کیفیت در میان رقبای تجاری آن می شناسید. فروش لاستیک دنلوپ بر اساس تنوع مدل های اتومبیل در سطح جهان صورت می گیرید. در نتیجه متناسب با مدل اتومبیلی که در اختیار دارید، می توانید بهترین لاستیک دانلوپ سواری، شاسی بلند، باری، کامیون، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات کشاورزی و صنعتی را خریداری نمائید. خرید لاستیک گودیر را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

قیمت لاستیک دانلوپ بر پایۀ عواملی همچون قیمت روز ارز، اصل بودن، سال تولید و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. بدیهی است که شاهد فروش لاستیک دانلوپ با قیمت های متفاوت در سطح بازار باشیم که بروزترین قیمت آنها را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی هم پا ملاحظه و در نهایت با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()