لاستیک کومهو یکی از رایج ترین انواع تایر موجود در بازار محسوب می شود که یک محصول کره ای است. هنگام خرید لاستیک خودرو، سطح چسبندگی تایر، مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک و ... موارد کلی هستند که بایستی از سوی خریدار مورد بررسی قرار گرفته شوند. در نهایت بتوانید تایر مناسبی را متناسب با مدل اتومبیل خریداری نمائید. با وجود تحریم های اقتصادی، روابط تجاری با کشور کرۀ جنوبی قدری دشوارتر شده است و این مسائل ناخودآگاه بر روی افزایش قیمت فروش لاستیک کومهو تأثیرگذار بوده است. فروشگاه چرخ و یدک با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور توانسته اند موفق به تأمین لاستیک کومهو با قیمت مناسب گردند.

خرید لاستیک کومهو سواری رادیال

اگر در پی خرید لاستیک خودروی سواری و یا باری هستید، بایستی توجه ویژه به مشخصات فنی درج شده بر روی تایرهای کومهو داشته باشید. لاستیک کومهو رادیال با علامت R با دیگر انواع تایر تمایز پیدا می کند و به نوعی اکثر محصولات جدید شرکت های تولید کنندۀ تایر، با این فناوری ساخته می شوند. اگر به دنبال خرید لاستیک با ساختار سیمی هستید، این نوع تایرهای کومهو را به شما پیشنهاد می کنیم .

قیمت لاستیک کومهو به عوامل متعددی منجمله مشخصات فنی، سال تولید و مدل آن وابسته می باشد. ضمن آنکه نوسان قیمت ارز در بازار نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت تایر تأثیرگذاشته است و به همین دلیل شاهد نوسان قیمت لاستیک کومهو رادیال در مراکز فروش تایر خودرو می باشیم. کماکان شاهد عرضۀ محصولات شرکت های لاستیک سازی کره ای در داخل کشور می باشیم و افرادی که تا کنون از محصولات چنین شرکت هایی استفاده نموده اند، همواره به دنبال تهیۀ همان محصولات هستند.

در صورت تمایل به خرید رینگ اسپرت و لاستیک کومهو سواری تمام فصل می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، با تضمین قیمت و کیفیت اورجینال خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()