1. توربو شارژ دارای قطعاتی همچون کمپرسور و توربین می باشد که بر روی یک شفت نصب می شوند. توربین به وسیلۀ گازهای خروجی از احتراق سوخت چرخانده می شود و سپس دستگاه کمپرسور گازهای ورودی را به داخل توربو می مکد و پس از متراکم نمودن، هوای فشرده شده را به داخل سیلندر موتور تزریق می کند. بدین ترتیب هنگامی که سرعت خودرو افزایش پیدا می کند، میزان حجم تولید و تزریق هوای فشرده افزایش پیدا می یابد. در نتیجۀ این اتفاق، شاهد کاهش مصرف سوخت و افزایش سرعت ناگهانی اتومبیل می شویم. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته به عنوان یکی از مراکز وارد کنندۀ و فروش توربو شارژ موتور خودروهای سبک و سنگین همچنان به سرویس دهی خود ادامه دهد.

    خرید مغزی توربو شارژ موتور  

    با توجه به مطالب مذکور، نصب توربو شارژ در موتور اتومبیل های پیشرفته و اتوماتیک باعث افزایش بازدهی موتور می گردد. بدون شک می توانید سرعت موتور اتومبیل را نسبت به حالت معمولی دو چندان نمائید. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد تیونینگ نمودن موتور معمولی اتومبیل خود را دارید، می توانید از مزایای توربو شارژ بهره مند گردید. بدون شک ظرفیت و توان توربو شارژ بر روی توان خروجی اتومبیل مؤثر خواهد بود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام  قیمت توربو شارژ خودروهای مختلف می توانید با واحد فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید. با توجه به اهمیت عملکرد صحیح این قطعه در سیستم موتور، قطعاً جهت تعمیرات ، خرید و نصب توربو شارژ بر روی موتور بایستی به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه نمائید. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی با توجه به سابقۀ فعالیتی که در زمینۀ واردات قطعات توربو شارژ موتور و مغزی توربو شارژ دارند، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی با قیمت ارزان می باشند.

    فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

    شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

    ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

    همراه  : 09212068607 - 09127044314

    خط ثابت : 02155786865

    فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()