مبل اداری به عنوان یکی از تجهیزاتی است که در محیط های اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. این وسیله به عنوان یکی از اجزای اصلی در محیط های اداری به شمار می رود و به همین دلیل بخش مهمی از هویت دفاتر اداری را به خود اختصاص می دهد. قطعاً همان وسیله ای است که برای کار بدان نیاز است. در این پست تلاش داریم به برخی از ویژگی های مهم مبلمان اداری بپردازیم و اینکه چه نوع مبلمانی مناسب محیط های اداری می باشد؟

فروشگاه بهسازان چوب یکی از مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون اداری به شمار می رود و بدین وسیله توانسته اند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، کاربردی ترین تجهیزات دکوراسیون اداری از جمله انواع مبل اداری را عرضه نمایند. خرید مبل اداری را به صورت آنلاین انجام دهید. 

سفارش مبل اداری رسمی

مبلمان اداری از مهمترین وسایلی است که محیط اداری با آن تعریف می شود و جهت پذیرایی از میهمانان و مراجعه کنندگان بایستی تهیه گردد. تفاوت قابل توجهی میان مبل اداری و مبلمان خانگی وجود دارد که می توان به کیفیت و مدل آن اشاره نمود. در واقع متناسب با محیط های اداری، می بایست مبل اداری رسمی انتخاب شود و عمدتاً در جلسات اداری مهم نیز از مبل اداری سلطنتی و کلاسیک نیز بهره گرفته می شود. به طور کلی انتخاب مدل مبل اداری به فاکتورهای مهمی همچون نوع فعالیت کاری، سطح روابط شرکت با دیگر همکاران و داشتن میهمانان بین المللی و ... بستگی دارد.

قیمت مبل اداری با توجه به موارد مذکور در بازار متفاوت تعیین می گردد. بنابراین متناسب با نوع فعالیت و محل قرار دادن مبلمان، می توانید از میان محصولات موجود در بازار، بهترین مبلمان اداری را خریداری نمائید. قطعاً قیمت مبل اداری نیم ست کمتر از ست کامل 7 نفره به بالا می باشد. ضمن آنکه امکان خرید مبل اداری تک نفره و یا دو نفره به صورت مجزا فراهم است که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به صورت آنلاین خرید کتابخانه خانگی را انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()