کمد لباس یکی از وسایلی است که در هر خانه ای می توانید در طرح های مختلف ملاحظه نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید کمد لباس وجود دارد که موضوع مقالۀ این هفته را بدان اختصاص داده ایم. با در نظر گرفتن موادی که بدان اشاره می کنیم، راحت تر می توانید کمد لباس منتخب خود را خریداری نمائید. جهت انتخاب کمد لباس بایستی حجم پوشاک خود و فضای خالی که در اتاق در اختیار را در نظر بگیرید. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات لوازم خانگی چوبی، توانسته اند موفق به تأمین انواع کمد لباس دیواری گردند.

عوامل مهم در انتخاب کمد لباس

فاکتورهای مهم و اساسی که هنگام خرید کمد لباس باید از سوی خریدار در نظر گرفته شوند عبارتند از : جنس، ابعاد، تعداد طبقه ها، رنگ بندی و طرح نمای خارجی کمد و همچنین کیفیت کفی تخت از نظر تحمل وزن پوشاک می باشند. بدیهی است که در این صورت راحت تر می توانید کمد لباس با کیفیت و جادار تهیه نمائید. امروزه افرادی که دارای اتاق با ابعاد کوچکتر هستند، می توانند با انتخاب کمد لباس دیواری درب لولایی، محصول مناسبی را برای خود و دیگر اعضای خانواده تهیه نمایند.

فروش کمد لباس در طرح و رنگبندی های متنوع صورت می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که طرح نمای بیرونی کمد نیز برای آنها حائز اهمیت می باشد، به سهولت می توانند انتخاب خود را انجام دهند. قطعاً مدل کمد بر روی زیبایی محیط مؤثر است و افرادی که به دنبال حفظ هارمونی رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی اتاق هستند، می توانند کمد لباس مناسبی تهیه نمایند. با توجه به موارد مذکور، قیمت کمد لباس به پارامترهای متعدد وابسته می باشد و بدین ترتیب امکان  خرید صندلی راک و کمد لباس ارزلان و با کیفیت برای شما فراهم می باشد که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، نسبت به سفارش آنلاین این محصول اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()