زغال لیمو سفره خانه ای تفاوت قابل توجهی با زغال های معمولی که برای مصارف پخت و پز استفاده می شود، دارد. زغال از مواد مصرفی صنعتی و خانگی به شمار می رود و به همین دلیل دسترسی به آن نسبت به چوب خشک بیشتر است. همانطور که می دانید زغال از سوزاندن چوب درختان بدست می آید و به همین دلیل بسیار کاربردی است و جهت تهیۀ آتش در محیط های خارج از روستا از آن استفاده می نمایند. استقبال از فروش زغال لیمو سفره خانه ای ، تولید بوی مطبوع و حرارت یکنواخت می باشد. این نوع زغال به صورت سنتی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. مجموعۀ سالار سوز جنوب توانسته در لیست محصولات خود موفق به عرضۀ زغال لیمو سکه ای سفره خانه ای گردد.

خرید زغال لیمو سکه ای سفره خانه ای

از مشخصه های اصلی ذغال لیمو سفره خانه ای می توان به ابعاد کوچک آنها اشاره نمود، تا بدین وسیله بتوانند راحت تر از مزایای آن استفاده نمایند. بدون شک با انتخاب زغال مناسب می توانید راحت تر حرارت مورد نیاز خود را برای امور استعمال دخانیات فراهم آورید. عدم تولید گاز سمی و دود موارد مهمی هستند که هنگام خرید زغال لیمو سفره خانه ای بایستی در نظر بگیرید.

هم اکنون زغال لیمو سفره خانه ای را در طرح های سکه ای، حبه ای و ستاره ای خریداری نمائید. بدون شک با انتخاب و  خرید زغال سکه ای  مناسب می توانید راحت تر آتش مورد نیاز خود را تأمین نمائید. منسجم و یک تکه بودن از دیگر ویژگی های اصلی یک زغال سفره خانه ای با کیفیت محسوب می شود. قیمت زغال لیمو سفره خانه ای بر اساس کیفیت و مدل برش های قطعات زغال تعیین می گردد. بنابراین می توانید این نوع زغال را با قیمت های متفاوت مشاهده نمائید. جهت تأمین زغال با کیفیت باید یک تکه بودن و عدم ترک در زغال را مد نظر قرار دهید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()