آینه کنسول یکی از اقلامی است که جهت تزئین دکوراسیون داخلی منزل به کار برده می شود. امروزه متناسب با موقعیت های مختلف در فضای دکوراسیون، می توانید جلوه ای متفاوت و منحصر به فرد بوجود آورید. بدون شک خرید آینه کنسول یک سری نکاتی دارد که افراد با دانستن آنها راحت تر می توانند انتخاب کنند. میز کنسول عمدتاً جهت قرار دادن وسایل لوکس ارزشمند و دکوری مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی خانگی، انواع وسایل دکوراتیو چوبی همچون میز و آینه کنسول مدرن و کلاسیک را به فروش می رسانند.

خرید آینه کنسول لوکس ارزان

نصب آینه کنسول در فضای دکوراسیون، علاوه بر اینکه به افراد کمک می کند که بتوانند وضعیت ظاهر خود را بررسی نمایند، به نوعی روشنایی بخش منزل به شمار می رود. به همین دلیل همواره شاهد خرید آینه کنسول در طرح های مختلف می باشیم.

طرح های متنوعی از آینه کنسول تولید و عرضه می شوند و بدین ترتیب متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون و سلیقۀ شخصی، این محصول دکوراتیو را می توان در ابعاد متفاوت خریداری نمود. با استفاده از چنین امکاناتی می توان تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون داخلی بوجود آورد. بدون شک با قرار دادن میز و آینه کنسول در بخشی از دکوراسیون که عاری از هر گونه تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشد، جلوه ای متفاوت و بسیار شیک و در عین حال لوکس در فضای دکوراسیون بوجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت خرید کتابخانه خانگی و انواع آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت دارند و توانسته اند متناسب با هر سبک سلیقۀ شخصی، طرح های متنوعی از آینه کنسول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()