کفش ایمنی در محیط های کاری سخت که هر لحظه امکان وقوع حوادثی همچون سوختگی، سقوط اجسام سنگین و غیره وجود دارد، جهت محافظت از پاها تهیه می شوند. در ادامۀ این مقاله شما را بیشتر با ویژگی های کفش ایمنی استاندارد آشنا می سازیم، تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین کفش کار را با بهترین کیفیت خریداری نمائید. قطعاً متناسب با محیط های کاری که پرسنل بایستی تراشکاری انجام دهند و با ابزآلات تیز و برنده در ارتباط هستند می بایست کفش ایمنی مناسب با جنس مقاوم در اختیار داشته باشند. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از توزیع کنندگان لوازم و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت می باشند و توانسته اند موفق به  فروش کفش ایمنی با برندهای معروف گردند.

اجزای اصلی کفش های ایمنی

کلاهک انگشتان پا، پوشش خارجی، پوشش داخلی، کفی کفش و زیرۀ کفش از اجزای اصلی کفش ایمنی به شمار می روند که با متریال متفاوت تولید و عرضه می شوند. قطعاً بخش زیرۀ کفش که جزء پوشش خارجی کفش می باشد، می بایست از متریال TPU و لاستیک بهره گرفته شود که مقاومت بالایی در رابر مواد خورنده و شمیایی داشته باشند.

نکات مهمی که زمان خرید کفش ایمنی، توصیه می کنیم در نظر داشته باشید عبارتند از : داشتن وزن سبک، طراحی مطلوب، مقاومت بالاست. با توجه به اینکه برخی مشاغل ممکن است احتمال نفوذ اجسام نوک تیز به داخل کفش وجود داشته باشد، خرید کفش کار با زیرۀ مقاوم را به شما توصیه می کنیم.

خرید کفش ایمنی با سر پنجۀ فولادی مانند خرید کفش نگهبان متناسب با کارگران ساختمانی و مشاغلی که افراد ممکن است با آسیب های جدی جراحت پا که ناشی از سقوط اجسام سنگین هستند، رو به رو شوند صورت می گیرد. قیمت کفش ایمنی بر پایۀ جنس متریال به کار رفته در طراحی آنها، تعیین می گردد. بدین ترتیب می توانید متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید از طریق فروشگاه رادین ایمن، کفش ایمنی استاندارد و ارزان قیمت خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()