شارژ گوی زانتیا یک فعالیت مکانیکی است که توسط افراد متخصص در مراکز تعمیرگاه انجام می پذیرد. در ادامۀ مقاله تلاش داریم به صورت تخصصی در مورد نحوۀ عملکرد گوی در خودروهای هیدروپنوماتیک بپردازیم و اینکه عملکرد آن چه مزایایی برای اتومبیل دارد. سیستم هیدروپنوماتیک که به شکل گوی طراحی شده است. گوی موجود در سیستم تعلیق شامل دو بخش مجزا می باشد که با گاز نیتروژن و روغن LHM پر می شود. قطعاً دریافت خدمات شارژ گوی زانتیا  توسط تعمیرگاه زانتیا رهام، به شما کمک می کند که بتوانید همچنان عملکرد سیستم تعلیق اتومبیل در حالت اولیه حفظ نمائید.

هدف از شارژ گوی زانتیا

بنابراین هنگامی که چرخ ها بر روی یک دست انداز قرار گرفته می شود، یک قسمت از میله که به زیر دیافراگم متصل می باشد، فشرده شده و به نوعی باعث تراکم گاز نیتروژن می گردد و بدین ترتیب ضربۀ وارده را در خود حبس می نماید. در این صورت هنگام عبور خودرو از روی دست انداز، صدمه ای به سرنشینان خودرو وارد نمی شود. بنابراین اجرای شارژ گوی زانتیا به صورت دوره ای به حفظ تعادل در عملکرد صحیح گوی کمک می کند.

در نتیجه هنگامی که شارژ گوی زانتیا را انجام می دهید، در واقع همان گاز نیتروژنی است که در بخش فوقانی گوی وجود داشت. همانطور که در بخش پیشین بدان اشاره نمودیم، انجام به موقع شارژ گوی زانتیا می توانید مانع از ورود فشار بیش از اندازه به قسمت های مختلف سیستم هیدروپنوماتیک اتومبیل گردید.

در واقع اجرای شارژ گوی زانتیا توسط مکانیک های متخصص که مجهز به ابزارآلات مناسب هستند، انجام می پذیرد. بدون شک بی توجهی نسبت به انجام شارژ گوی زانتیا به صورت دوره ای، می تواند باعث پارگی دیافراگم گردد. جهت تعمیر و یا دریافت خدمات شارژ گوی زانتیا با متریال مرغوب می توانید با مهندسین مجرب نمایندگی مجاز زانتیا رهام تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()