مرکز تخصصی تهران کار کی قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ بی ام و  و همچنین انواع ریموت BMW با استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشند. امروزه به طور کلی می توانید هر گونه خدمات مرتبط به تعمیر و ساخت ریموت بی ام و و انواع سوئیچ را دریافت نمائید. بدون شک فناوری سوئیچ بی ام و پیشرفته تعریف شده است و به همین دلیل متناسب با مدل اتومبیل می توانید از طریق مراکز معتبر، خدمات ساخت سوئیچ و ریموت یدک خودروهای بی ام و را دریافت نمائید. مرکز تخصصی تهران کار کی همواره تلاش نموده سطح خدمات خود را توسعه ببخشد و متناسب با نیاز مشتریان و انواع برند اتومبیل بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

یکی از مشکلات روتین که برای مالکین اتومبیل بی ام و ممکن است ایجاد گردد، گم کردن سوئیچ بی ام و در مسیر و یا شهر دیگر حین مسافرت می باشد. جهت دریافت این خدمات می توانید از طریق مجموعۀ تهران کار کی به صورت اینترنتی و غیر حضوری، درخواست ساخت سوئیچ بی ام و را داشته باشید. از آنجایی که در برخی از شهرهای کشور هیچ نیروی متخصصی وجود ندارد و در دسترس شما نیست، شما می توانید پیش از عزم به مسافرت نسبت به ساخت سوئیچ یدک بی ام و در مراکز معتبر اقدام نمائید.

ریموت بی ام و با استفاده از فناوری پیشرفته برنامه ریزی و کددهی می شوند. به همین دلیل جهت ساخت مجدد این قطعه می بایست از دستگاه های تمام اتوماتیک بهره گرفته شود. سوئیچ بی ام و در صورت مفقود شدن، می بایست با استفاده از ابزارآلات مخصوص کددهی و ساخته شود و جهت تهیۀ سوئیچ بی ام و اورجینال می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید. بدین ترتیب از طریق مجموعۀ تهران کار کی می توانید هر گونه خدمات مرتبط به   ساخت ریموت بی ام و را دریافت نمائید.

تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()