ریموت ماشین از جمله تجهیزات امنیتی است که به منظور جلوگیری از سرقت اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. سوئیچ اولیه و سوئیچ کنترل از راه دور از جمله انواع سوئیچ ماشین به شمار می روند که شرکت های خودروسازی متناسب با نوع فناوری که از آن برخوردار هستند، قادر به ارائه این خدمات تخصصی هستند. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل خود، می توانید جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ ماشین به صورت اورجینال با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس بگیرید.

مجهزترین مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های لوکس

این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک، شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ و ریموت ماشین با برندهای خارجی و ایرانی را فراهم آورند. در نتیجه بدون دغدغه از گم شدن سوئیچ ماشین ، پیش از مسافرت و وقوع این اتفاق نسبت به ساخت سوئیچ یدک ماشین اقدام نمائید. با توجه به اینکه نسل اول سوئیچ ماشین تجهیز به تکنولوژی خاصی نبود، ساختن کپی از روی آن برای افراد و سارقان کار راحتی بود ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی توانسته شرایط را برای ساخت سوئیچ ماشین با قابلیت کنترل از راه دور فراهم آورد.

در نتیجه جهت ساخت سوئیچ کنترل از راه دور ماشین نیاز به ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته تر است که تنها برخی از مراکز کلیدسازی قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. به سهولت می توانند به روزترین خدمات مرتبط به ساخت نسل جدید سوئیچ ماشین را ارائه دهند. سوئیچ اصلی ماشین علاوه بر باز کردن اتومبیل، مجهز به فناوری کنترل از راه دور بوده و امکان باز و بسته کردن قفل درب را فراهم می آورد. ریموت ماشین نیز با گذشت زمان پیشرفت نموده است و هم اکنون جهت ساخت ریموت ماشین خودروهای لوکس می توانید به مجهزترین مراکز کلیدسازی خودرو مراجعه نمائید. مجموعۀ تهران کار کی با امکاناتی که در اختیار دارند، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات در خصوص ساخت ریموت ماشین ، تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ یدک اورجینال با امنیت بالا می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()