تخت دو طبقه از دیگر انواع تخت خواب رایج در بازار محسوب می شود و خیلی از ارگان ها و همچنین عموم افراد این سبک از طراحی سرویس خواب را انتخاب می نمایند. سازمان های درمانی، ارگان های نظامی، خوابگاه ها، اردوگاه ها و ... به منظور تأمین تخت خواب مورد نیاز پرسنل خود از مزایای تخت دو طبقه بهره می گیرند چون کمترین فضا را اشغال نموده و در عین حال افراد بیشتری می توانند در یک اتاق استراحت کنند. فروش تخت دو طبقه در دسته بندی متفاوت در سطح بازار مشاهده می شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به سهولت می توانید مدل های متنوعی از تخت دو طبقه چوبی و فلزی را در طرح های شیک مشاهده نمائید.

خرید تخت دو طبقه با جنس مرغوب

امروزه متناسب با فضاهای مختلف به سهولت می توانید سرویس خواب مناسبی را تهیه نمائید. بدیهی است در نظر گرفتن یک سری نکات مهم همچون جنس بدنه، ایمنی، داشتن لبه محافظ، کفی تخت، نردبان و ... در انتخاب و خرید تخت دو طبقه صورت می پذیرد. بدون شک استفاده از متریال با کیفیت می تواند طول عمر محصولات را دو چندان نموده و به نوعی رضایت مندی افراد از کالاها بیشتر خواهد بود.

هم اکنون متناسب با توان مالی می توانید تخت دو طبقه با کیفیت و مرغوب خریداری نمائید. تخت دو طبقه دخترانه و پسرانه را در طرح های متنوع و شیک، متناسب با جنسیت فرزندان خود می توانید تهیه نمائید. بررسی ارتفاع و ابعاد تخت در کنار جنس کفی و بدنۀ تخت از موارد مهم و اساسی است که هنگام خرید تخت دو طبقه باید در نظر بگیرید. 

امروزه جهت سفارش خرید تخت دو نفره و تخت دو طبقه به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین تخت خواب را با قیمت مناسب همراه با گارانتی تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()