لاستیک هانکوک از برندهای معروف در بازار است که در کشور کرۀ جنوبی تولید و عرضه می شود. اگر در پی انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود هستید، در نظر گرفتن یک سری فاکتورها به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید خرید خود را انجام دهید. فروش لاستیک هانکوک در مدل های متفاوت و مشخصات فنی مختلف انجام می پذیرد. بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل، شما راحت تر می توانید از میان لاستیک های هانکوک، تایر استاندارد انتخاب نمائید. فروشگاه چرخ و یدک در جهت پاسخگویی به سفارشات مشتریان، در لیست محصولات تایر، انواع لاستیک هانکوک را عرضه می کنند.

خرید لاستیک هانکوک بر اساس سال تولید

لاستیک نیز همچون روغن موتور از جمله تجهیزات مصرفی اتومبیل به شمار می رود و به همین دلیل رانندگان در انتخاب و نوع آن سردرگم هستند چون تنوع بالایی از تایر خودرو را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. فروش لاستیک هانکوک در ایران به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند می باشد که در طول سال ها فعالیت کمپانی هانکوک، این مسئله برای مشتریان به اثبات رسیده است.

هنگام خرید  لاستیک  هانکوک باید به این مسئله توجه کنید که روی مشخصات فنی تایر هیچگونه مخدوش و یا دستکاری صورت نگرفته باشد چون برخی از افراد کلاهبردار متأسفانه تایرهایی که بیش از 4، 5 سال از سال تولید آنها گذشته است را تغییر می دهند. در واقع طول عمر مفید لاستیک پس از سال تولید که بستگی به برند آن نیز دارد، بین 4 الی 6 سال تعیین می گردد.

بنابراین تایرهایی که از سال تولید آنها، بیش از 5 سال می گذرد، توصیه می کنیم خریداری ننمائید، حتی ارزان عرضه شوند چون ممکن است در مدت زمان کوتاه پنچر گردد. جهت تأمین لاستیک هانکوک اورجینال و با کیفیت همراه با گارانتی معتبر می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای که تا کنون انجام داده، با عرضۀ محصولات با کیفیت و اورجینال به دست مشتریان، همواره رضایت مندی آنان را جلب نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک  

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()