لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو هر لحظه ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی شوند. در اینگونه شرایط بایستی نسبت به تعمیر قطعات آسیب دیده هر چه سریع تر اقدام نمائید. در انتخاب و خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو نکات فراوانی نهفته است که می بایست به این موارد توجه داشته باشید و با خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال بتوانید مجدداً عملکرد اتومبیل را به حالت اولیه خود باز گردانید. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن راه اندازی شده است و توانسته اند بر حسب نیاز صنایع مختلف، اقدام به ساخت انواع ماشین سنگین راهسازی و عمرانی نموده اند. پارت یدک راهسازی با مشاهدۀ نیاز بازار به قطعات ماشین آلات راهسازی، توانسته موفق به واردات و فروش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و دیگر ماشین های سنگین این کمپانی و برندهای مختلف گردد.

نکات مهم خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

بدون شک با تعویض قطعات اورجینال با قطعات آسیب دیده می توانید عملکرد بلدوزر را به حالت اولیۀ خود بازگردانید. زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، بایستی مدل ماشین را در نظر داشته باشید. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در دسته بندی متفاوت تهیه می شوند که کارایی لازم را برای سیستم داشته باشند. طراحی بلدوزر به نحوی است که جهت حمل و جا به جایی حجم قابل توجهی خاک و نخاله های ساختمانی به کار برده می شود و مجهز به تیغۀ بزرگ در قسمت جلوی ماشین می باشد.

چهار شاخه گاردن، چراغ راهنما، سنسور عقب، چراغ خطر، منبع آب، شلنگ آب رادیاتور، صفحه گرافیت، گرافیت گیربکس، فیلتر هواکش بیرونی، منبع آب رادیاتور، سر سیلندر، کاسه نمد، فشنگی حرارت، پمپ هیدرولیک و ... برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به شمار می روند. هم اکنون مالکین ماشین آلات سنگین می توانند جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو به مراکز توزیع قطعات ماشین آلات راهسازی مراجعه نمایند. البته اطمینان یافتن از اصل بودن لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر خارجی برای شما مشتریان گرامی لازم و ضروری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()