لاستیک فروشی یکی از مشاغل رایج در جهان محسوب می شود و کشور ایران نیز از این موضوع مستثنا نمی باشد. در واقع خرید و فروش لاستیک در سطح جهان یک کسب و کار منحصر به فرد می باشد چون تایر از اجزای اصلی و مصرفی انواع ماشین آلات و خودروهای شهری به شمار می رود. یک لاستیک فروش زمانی می تواند در فعالیتی که آغاز نموده، موفق شود که بتواند محصولاتی با کیفیت در دسترس مشتریان قرار دهد.

از آنجایی که تنوع برند و مدل های تایر ماشین در بازار بسیار است، انتخاب برای رانندگان کار دشوار و پیچیده ای می باشد. در نتیجه افرادی که به عنوان لاستیک فروش در سطح شهر فعالیت می کنند، راحت تر می توانند شما را در این حوزه راهنمایی کنند. فروشگاه هم پا طی چندین سال متوالی توانسته موفق به تأمین انواع تایر ماشین با برندهای خارجی در کنار لاستیک های ایرانی گردند. بدین ترتیب مجموعۀ خود را به عنوان بهترین لاستیک فروش در میان رقبای تجاری خود معرفی نمایند.

لاستیک فروش خودرو

هر شخصی که تایرهای ماشین را از نزدیک دیده باشد، قطعاً متوجه یک سری اعداد و حروف لاتین می شوند. این علائم توسط شرکت های لاستیک سازی به عنوان مشخصات فنی تایر ماشین بر اساس جداول استاندارد تعیین شده اند. از این رو فردی که قصد خرید لاستیک مانند خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل خود را دارد، بایستی اطلاعات جامعی نسبت به این نشانه ها داشته باشد و لاستیک فروش به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، راحت تر می تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

یک لاستیک فروش بزرگ و موفق بدون شک جهت جلب رضایت مشتریان و افزایش میزان فروش مجموعۀ خود تلاش می کند، بهترین تایر ماشین را در دسترس مشتریان قرار دهد. بدیهی است کسب موفقیت در یک حرفه منوط به عرضۀ محصولات اصل با قیمت ارزان و مناسب می باشد. در نتیجه فروشگاه اینترنتی هم پا در همین راستا گام نهاده و توانسته مجموعۀ خود را به عنوان لاستیک فروش نمونه به مشتریان معرفی نمایند.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()