فناوری ساخت ریموت کیا متناسب با محصولات جدید این کمپانی معتبر تغییرات شگرفی نموده است. بدین ترتیب افرادی که مالک یکی از خودروهای کیا هستند، در صورتی که با مشکل گم شدن سوئیچ کیا و یا اختلال در عملکرد ریموت کیا هستند می توانند با مراکز تخصصی که در حوزۀ  ساخت سوئیچ کیا فعالیت می کنند، تماس گرفته و مراجعه نمایند. بدون شک عموم رانندگان در دوره ای با این مشکل بزرگ رو به رو می شوند، به عنوان مثال: با ماندن سوئیچ کیا در داخل خودرو و عدم دسترسی به سوئیچ یدک کیا، می بایست با مراکزی که خدمات ساخت سوئیچ کیا ارائه می دهند، تماس حاصل فرمائید. مرکز تخصصی تهران کار کی با استفاده از ابزارآلات مخصوص، بدون اینکه به قفل درب آسیب برسانند اقدام به باز نمودن درب می نمایند.

خام نمودن ریموت های اورجینال کیلس کیا که گم شده اند، از دیگر اقداماتی است که می توانید از طریق مراکز ساخت سوئیچ کیا دریافت نمائید. قطعاً پیش از ساخت ریموت یدک کیا، باید در ابتدا کدهای پیشین غیر فعال و مجدداً فرآیند تعریف کد جدید برای این قطعه انجام پذیرد. بدیهی است با پیشرفت تکنولوژی، با استفاده از کامپیوتر کلیۀ روند انجام می پذیرد. البته یک متخصص قادر به ارائه چنین خدماتی هستند و با ابزارآلات حرفه ای، تراشیدن سوئیچ کیا را منطبق بر سوئیچ اصل انجام می دهند.

امروزه مالکین خودروهای کیا با آسودگی خاطر می توانند جهت ساخت ریموت کیا ، انواع سوئیچ کیا و دیگر خودروهای لوکس و برند به مراکز معتبر مراجعه نمایند. چندین سال از فعالیت حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی می گذرد و این مرکز همچنین قادر به ارائه خدمات غیر حضوری همچون پروگرام دهی جدید، سفارش ساخت سوئیچ کیا و مواردی از این قبیل می باشند. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کادر مجرب مجموعۀ تهران کار کی تماس گرفته و مشورت نمائید.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()