آیفون تصویری تکنما از برندهای معروف در بازار محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. آیفون های تصویری تکنما با همکاری شرکت تکنما ژاپن در ایران تولید می شوند. به همین دلیل محصولات این برند از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند. فروش آیفون تصویری تکنما در مدل های مختلف صورت می پذیرد چون پیشرفت فناوری باعث گردیده تا قابلیت های جدید به محصولات این برند افزوده شود. در ادامۀ این متن به مهمترین قابلیت های افزوده به نسخه های جدید آیفون تصویری تکنما اشاره خواهیم نمود. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ محصولات برند تکنما در تهران فعالیت دارد و همواره بر حسب نیاز مشتریان توانسته اند امکان  خرید آیفون تصویری تکنما  را برای آنان فراهم آورند.

خرید آیفون تصویری تکنما با قیمت ارزان

تجهیز بودن به حافظۀ داخلی، قابلیت ایجاد رابطه داخلی، ایجاد ارتباط با واحد نگهبانی، قابلیت انتقال زنگ بین واحدها، باز کردن درب پارکینگ، امکان اتصال به دو پنل، امکان اتصال همزمان به دو دوربین، قابلیت تنظیم صدای زنگ و نور صفحه نمایشگر، کلیدهای لمسی، صفحه نمایشگر لمسی یا دکمه ای، قابلیت عیب یابی هوشمند، ذخیره سازی اتوماتیک به صورت دستی و ... برخی از قابلیت های جدید افزوده به محصولات آیفون تصویری تکنما به شمار می روند.

البته شرکت تکنما توانسته انواع آیفون تصویری تکنما را با قابلیت های متفاوت تولید و روانۀ بازار نماید. بدین ترتیب افراد مختلف متناسب با میزان امنیتی که برای ساختمان مسکونی و یا کسب و کار خود در نظر گرفته اند می توانند بهترین مدل آیفون تصویری تکنما را با قیمت خرید آیفون تصویری  مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایند. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید آیفون تصویری با سطح امنیت بالا هستند، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ از میان انواع آیفون تصویری تکنما، بهترین مدل را با قابلیت های جدید و پیشرفته خریداری نمایند.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()