آشنایی با انواع دستگاه دوخت : فروشگاه تجهیزات

  • دستگاه دوخت دستی رومیزی

 از ارزان ترین و پر استفاده ترین مدل های دستگاه دوخت است که به دلیل کم حجم و کوچک بودن انتخاب مناسبی برای فروشگاه ها و تولیدیهای کوچک، عطاری ها و مصارف خانگی می باشد. این دستگاه ها دارای دو مدل کاتر دار و بدون کاتر هستند و به کمک نیروی دست، دوخت انواع پلاستیک را انجام می دهند و با سایزهای دوخت ۵۰،۴۰،۳۰،۲۰ و ۶۰ سانتی متر تولید می شوند.

برای خرید دستگاه دوخت و استفاده از دستگاه دوخت دستی کافی است که دستگاه به مدت چند دقیقه گرم شود تا با کیفیت بالاتری کار دوخت را انجام دهد.

  • دستگاه دوخت پدالی

این دستگاه ها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و دارای پدالی می باشند که با فشار دادن آن توسط پا عمل پرس انجام می شود. در دستگاه های دوخت پدالی به دلیل عدم نیاز به استفاده از دست و همچنین حرارت دائمی دستگاه، سرعت بسته بندی بیشتر از نوع دستی می باشد.

دستگاه های پرس پدالی نایلون گزینه ای مناسب برای کارگاه های تولیدی با تیراژ متوسط می باشند و توانایی پرس کردن روزی تا ۱۰۰۰ بسته را دارند.

  • دستگاه دوخت اتوماتیک ریلی

این دستگاه ها مصارف صنعتی دارند و همان طور که از نامشان پیداست همه کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود. مدلهای ریلی سرعت بسیار زیادی دارند و می توانند تعداد بالای پلاستیک را در طول روز پرس کنند و هیچ محدودیتی ندارند.

دستگاه های ریلی در اندازه و ابعاد مختلفی تولید میشوند و اصلی ترین کاربرد آنها، پرس لبه بسته بندی های پلاستیکی با وزن سنگین می باشد. این دستگاه ها علاوه بر سرعت بالا و کیفیت و عرض دوخت بالا (10 میلیمتر)، قابلیت تنظیم درجه حرارت با توجه به نوع بسته محصول را نیز دارند.فروش سلفون کش در سایت انجام می گیرد. 

دستگاه های دوخت ریلی به دو شکل ریلی افقی و ریلی عمودی تولید می شوند که با توجه به شرایط محیط و نوع محصولات و وزن آنها می توان مدل مناسب را انتخاب نمود.

در دستگاه دوخت ریلی افقی، دوخت محصول به صورت خوابیده انجام می شود، از اینرو برای بسته بندی مواد جامد استفاده می شود.

در مدلهای ریلی عمودی، محصولات  به صورت عمودی وارد دستگاه شده و به سمت قسمت دوخت فرستاده می شوند و معمولا مناسب برای بسته بندی مواد و مایعاتی است که خطر ریخته شدن در آن ها وجود دارد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()