قطعاً پارامترهای متعددی در انتخاب ویدئو پروژکتور مطرح می باشد که یک خریدار بایستی از آنها مطلع باشد و بتواند متناسب با موقعیت های مختلف کاربردی ترین دستگاه را خریداری نمایند. از این رو در این هفته قصد داریم تا اشارۀ کلی به این فاکتورها داشته باشیم. از گذشته تا کنون کاربرد گستردۀ دستگاه های پروژکتور را در محیط های آموزشی ملاحظه نموده اید چون این دستگاه به عنوان یک پخش کنندۀ سیار در حوزۀ بزرگنمایی تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید آموزش تصویری بیشتر از سوی دانش آموزان مورد استقبال قرار گرفته می شود و سطح کیفیت آموزش را دو چندان می کند. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

در همین راستا مراکز آموزشی همچون مدارس و دانشگاه ها تلاش می کنند متناسب با متراژ اتاق ها اقدام به خرید انواع مختلف ویدئو پروژکتور نمایند. در همین راستا جهت تأمین مدل های جدید ویدئو پروژکتور می توانند به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمایند.

فاکتورهای مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور برای مدارس

عدسی و لامپ از اجزای اصلی ویدئو پروژکتور به شمار می روند که کیفیت هر یک از آنها بر روی میزان وضوح شفافیت تصویر تأثیرگذار می باشد. اگر به دنبال خرید پروژکتور هستید، نکتۀ مهمی که همان ابتدای کار باید در نظر بگیرید، بررسی مشخصات فنی دستگاه می باشد. رزولوشن تصویر، ابعاد پرده نمایشگر، طول عمر لامپ، نوع لامپ و لنز دستگاه، نوع ورودی ها و خروجی دستگاه، داشتن قابلیت وای فای برای اتصال بدون کابل ویدئو پروژکتور با دیگر دستگاه های منبع دیجیتال، سهولت در نگهداری، تکنولوژی دستگاه، میزان کنتراست تصویر و کیفیت خروجی ویدئو پروژکتور از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور برای سالن های کنفرانس، محیط مدارس و دانشگاه ها، اتاق جلسات مدیران و غیره حائز اهمیت می باشد. در کلام آخر اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید مینی ویدئو پروژکتور با کیفیت ندارید، می توانید با کادر فروش نیزار کالا مشورت نموده و با قیمت ارزان بهترین دستگاه را تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()