نصب توری مرغی راهکار مناسبی برای جلوگیری از ورود پرندگان و یا افراد غریبه به یک محوطه می باشد. این فضا می تواند پاسیو، بخشی از حیاط، روف گاردن و یا فضایی از نمای داخلی ساختمان باشد.مقصود از به کارگیری توری مرغی،برای این است که بتوان فضایی محفوظ و نورگیر ایجاد نمود. بدین وسیله شاهد ارائه خدمات نصب توری مرغی توسط گروه کار در ارتفاع نماروز می باشیم که با استفاده از ابزارآلات کار در ارتفاع همانند طناب، کلایمر و داربست قادر به ارائه این خدمات هستند.

نکات کلیدی نصب توری مرغی با طناب

جهت نصب توری مرغی ، فردی که این کار را انجام می دهد می بایست تمام استانداردهای کار در ارتفاع را در نظر بگیرد. چرا که لازمۀ اجرای چنین کارهای فنی، رعایت اصول ایمنی است که توسط مجری در نظر گرفته می شود. دوام، وزن، ابعاد قسمت های توری و قیمت از جمله مواردی هستند که بر روی انتخاب و همچنین هزینۀ اجرای نصب توری مرغی تأثیرگذار می باشد.

امروزه خیلی از افراد متقاضی این هستند که فضای بالکن و یا بخشی از روف گاردن و یا حیاط را جهت پرورش گل و گیاه و یا نگهداری از پرندگان بپوشانند. بدین وسیله می توانند از مزایای توری مرغی فلزی استفاده نمایند چون دارای ماندگاری بیشتر در فضای باز می باشند. ضمن آنکه جنس فنس بر روی قیمت نصب توری مرغی مؤثر خواهد بود. فنس با جنس گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم و گالوانیزه با روکش pvc جهت ارائه خدمات نصب توری مرغی از جنس فلز به کار برده می شوند.  خدمات نقاشی نما با هزینه ی بسیار مناسب انجام می شود.

در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلف یک مجری موفق و با تجربه می تواند بهترین روش را جهت ارائه خدمات این چنین انتخاب نماید. گروه ساختمانی نماروز با در اختیار داشتن امکانات کار در ارتفاع، نیروی متخصص و رعایت تمامی اصول ایمنی قادر به نصب توری مرغی با طناب می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()