متناسب با مشاغل مختلف بایستی دستکش کار استاندارد تهیه نمائید. پلاستیک، چرم، فلز و پارچه برزنتی از جمله متریالی هستند که جهت تولید دستکش های ایمنی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال تهیۀ تجهیزات ایمنی استاندارد می باشید، توصیه می کنم آگاهی کامل از نوع فعالیت و خطراتی که ممکن است سلامت دستان شما را تهدید می کند، کسب نمائید. به عنوان مثال جهت مشاغلی که با تولید مواد شیمیایی و مواد صنعتی دست و کار دارند،  خرید دستکش کار ضد اسید را که مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده و اسیدی دارند، پیشنهاد می کنیم. فروشگاه رادین ایمن چندین سال است که مجموعۀ خود را افتتاح نموده و در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم ایمنی فعالیت می کند.

آشنایی با انواع دستکش کار

دستکش کار نسوز، دستکش ایمنی ضد اسید، دستکش کار لاتکس، دستکش کار ضد برش، دستکش  کار چرم و ... برخی از انواع دستکش کار موجود در بازار به شمار می روند. در نتیجه افرادی که به دنبال تهیۀ تجهیزات ایمنی هستند، می بایست متناسب با فعالیتی که انجام می دهند، بهترین دستکش کار را تهیه نمایند. انتخاب دستکش متناسب با موقعیت های مختلف و نوع فعالیتی که افراد انجام می دهند، صورت می گیرد. فروش کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی از سایت انجام می گیرد. 

معمولاً افرادی که در محیط های درمانی فعالیت می کنند نیازمند به تأمین دستکش کار لاتکس می باشند. این در حالی است که کشاورزان جهت انجام فعالیت های خود بایستی اقدام به خرید دستکش کار برزنتی نمایند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و برخورد با اشیاء نوک تیز داشته باشند. انتخاب دستکش کار نیتریل برای مشاغلی است که در حوزۀ تولید مواد شیمیایی و رنگ فعالیت می کنند، می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود. معمولاً جهت محافظت از دست ها در فصول مختلف سال می توان از دستکش کار چرم و یا پارچه ای استفاده نمود. بدین وسیله متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید به سهولت می توانید به صورت آنلاین، مناسب ترین دستکش کار را از طریق فروشگاه رادین ایمن خریداری نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()