شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش الپتیکال  هایپر جیم مدل‌ های مختلفی از این وسیله را با یکدیگر مقایسه کنید. بعد از مقایسه درمی ‌یابید که قیمت تمام وسیله های موجود در فروشگاه هایپر جیم از سایر فروشگاه های دیگر ارزان تر بوده و شما می توانید با هزینه ی کم تری آن ها را خریداری کنید. خدمات پس از فروش فروشگاه هایپر جیم بسیار زیاد است. به همین جهت شما زمانی که می خواهید یک دستگاه الپتیکال را خریداری کنید دچار اضطراب و نگرانی نیستید. چرا که در صورت هر گونه مشکل می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه هایپر جیم تماس گرفته و مشکل خود را بازگو کنید.

آن ها نیز بسیار دلسوزانه مشکلات شما را در نظر می‌گیرند و در صورتی که نیاز به تعویض الپتیکال داشته باشید آن را تعویض می نمایند. عملکرد الپتیکال با سایر وسیله های ورزشی نظیر تردمیل و دوچرخه های ثابت متفاوت خواهد بود. این وسیله دارای مزیت های بیشتری نسبت به دوچرخه ثابت می باشد.

خرید کتونی از هایپرجیم:

در آناتومی بدن پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود، بنابراین اهمیت دادن به آن لازم و ضروری است. یکی از مواردی که می توان در اهمیت به پا، انجام داد پوشیدن کتونی مناسب و استاندارد است. در طول روز پاها میتوانند چند هزار بار نیروی وزن را تحمل کنند بنابراین در حفظ و سلامت آنها باید کوشید.

امروزه کتونی ها در طرح ها، رنگها و اشکال گوناگون تولید می شوند و کمپانی های مطرحی در این زمینه فعالیت می کنند.فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده فروش کتونی ورزشی و معمولی می باشد در فروشگاه هایپرجیم برای تمامی رده های سنی کتونی موجود می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()