یک نکته دیگر که در خصوص انتخاب گاوصندوق حائز اهمیت می باشد و مطمئناً یکی از پارامترهای امنیت در گاوصندوق خانگی و البته در سایر گاوصندوق ها نیز این از جایگاه ویژه ای برخوردار است، نوع قفل آن می باشد. امروزه قفل گاوصندوق ها را دیجیتالی می سازند، برخی از آن ها از فناوری تشخیص چهره برخوردار هستند. برخی دیگر نیز قابلیت مطابقت اثر انگشت را دارا می باشد. البته در گاوصندوق های پیشرفته مطابقت مردمک چشم نیز برای باز شدن قفل گاوصندوق تعبیه شده است.

در ادامه این مقاله از فروش گاوصندوق  می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های معروف گاوصندوق خانگی صحبت کنیم.

سایت تجهیزات - خرید گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰ در واقع جدیدترین نوع این مدل می باشد این گاوصندوق خانگی دارای یک قفل دیجیتالی است. بدیهی است که داشتن قفل دیجیتالی امنیت بسیار زیادی در گاوصندوق ایجاد می کند.

سایت تجهیزات  فروش گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

جنس این گاوصندوق خانگی از فولاد بسیار مقاوم ساخته شده است، در خصوص مقوله مهم وزن در گاوصندوق ها باید بگویم که در این نمونه وزن آن حدود ۱۶۰ کیلوگرم است. در نظر داشته باشید که این وزن، یک وزن ایده آل برای گاوصندوق های نمونه خانگی می باشد. همانطور که در بخش های ابتدایی مقاله عنوان شد هر چقدر وزن گاوصندوق سنگین تر باشد مطمئناً ضریب امنیتی بیشتری خواهد داشت.

سایت تجهیزات - اهمیت گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

گاو صندوق خانگی دیجیتال آرکا عموماً با رنگ فیلی در بازار یافت می شود. در خصوص مقوله مهم فضای داخلی گاوصندوق باید گفت که این گاو صندوق خانگی دارای ابعادی معادل ۲۴×۳۸×۴۸ سانتیمتر در فضای داخلی خود می باشد. همچنین سایز بیرونی این دستگاه چیزی در حدود ۴۰×۴۵×۶۰ سانتیمتر می باشد. مطمئناً این سایز برای مصارف خانگی کاملاً کفایت می کند، اگر بخواهیم فضای داخلی این گام صندوق را با یک شیء مقایسه کنیم می‌توان گفت فضای داخلی این گاوصندوق به اندازه یک کاغذ a۴ می باشد.

سایت تجهیزات - بهترین گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

گاو صندوق خانگی دیجیتال آرکا در زمره گاوصندوق های خانگی ارزان قیمت قرار دارد، در اینجا جا دارد که فروشگاهی معتبر را برای خرید این گاوصندوق را به شما پیشنهاد کنیم. سایت اینترنتی تجهیزات این گاوصندوق را با قیمت ۵.۷۴۷.۰۰۰ هزار تومان برای متقاضیان قرار داده است. مطمئناً قیمت در فروشگاه تجهیزات بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید برای صحت این موضوع به فروشگاه های دیگر برای کسب قیمت مراجعه کنید و سپس در این خصوص خودتان قضاوت کنید. دقت داشته باشید که این گاوصندوق به لحاظ قیمتی بسیار با صرفه است و کاملاً با نمونه های دیگر ر خود رقابت می کند. خرید گاوصندوق خانگی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

سایت تجهیزات  نحوه خرید گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

برخی از افراد اعتقاد دارند که این مدل از مدل ‏mz۲۵ کمی عقب تر است اما در نظر داشته باشید که کمپانی آرکا این گاوصندوق خانگی را بیمه ۱۲ ماهه آتش سوزی و همچنین سرقت به خریداران ارائه می کند، بنابراین این امتیاز می تواند نقطه قوت این گاوصندوق باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()