آیفون تصویری یکی از دستگاه های امنیتی است که حاصل پیشرفت تکنولوژی صنعت الکترونیک محسوب می شود. بدین ترتیب ساکنین ساختمان های قدیمی و یا سازندگان ساختمان های جدید می توانند نسبت به  خرید آیفون تصویری در مدل های مختلف اقدام نمایند. نکات متعددی در خصوص انتخاب این دستگاه وجود دارد که افراد می بایست اطلاعات خود را در این حوزه بهبود ببخشند. از اجزای اصلی آیفون های تصویری می توان به منبع تغذیه، پنل ورودی و خروجی آیفون، قف درب بازکن، مانیتور، گوشی و ... اشاره نمود. البته پنل خروجی آیفون به تنهایی شامل قطعاتی منجمله دوربین، ترمینال اتصال سیم ها، بلندگو، میکروفن، پیچ های تنظیم کنندۀ دوربین، شستی زنگ و ... می باشند. فروشگاه تکنما شاپ یکی از نمایندگی های معتبر در حوزۀ فروش آیفون تصویر ایرانی فعالیت می کند و به اقتضای نیاز بازار توانسته اند دستگاه هایی با کیفیت عالی تأمین نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

اساس انتخاب و خرید آیفون های تصویری

هدف اصلی تجهیز نمودن ساختمان ها به آیفون تصویری، این است که بتوانند  سطح امنیت آنها چندین برابر نمایند و بدین وسیله به میزان قابل توجهی از ورود افراد متفرقه و ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری نمایند. همانطور که تا کنون در پیرامون خود ملاحظه نموده اید، فروش آیفون تصویری در مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و نیاز مجموعه می توانید بهترین آیفون تصویری را تهیه نمائید.

قابلیت ایجاد ارتباط داخلی، تجهیز بودن به حافظه داخلی، پورت USB، امکان اتصال به شبکه و اینترنت، مانیتور لمسی، قابلیت تنظیم نور تصویر و میزان صدا، قفل کودک، قابلیت باز نمودن درب پارکینگ، قابلیت اتصال به تلفن همراه و ... تنها برخی از قابلیت هایی است که در طراحی دستگاه های آیفون تصویری می توان آنها را ملاحظه نمود . جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین  خرید آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()