آیفون تصویری تکنما یکی از برندهای شناخته شده و معروف ایرانی است. بیش از یک دهه از فعالیت حرفه ای کمپانی تکنما می گذرد که توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از تجهیزات الکترونیکی اورجینال، انواع آیفون تصویری تکنما رنگی با صفحه نمایشگر لمسی را در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار نمایند. اگر در تلاش برای خرید آیفون تصویری با سطح امنیت بالا می باشید، می توانید از میان محصولات برند تکنما انتخاب نمائید.

فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز معتبر و معروفی است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش آیفون تصویری تکنما  در تهران و شهرستان ها فعالیت خود را آغاز نموده است.

استقبال از خرید آیفون تصویری در تهران و شهرستان ها

نکات طلایی تعددی در خصوص انتخاب و خرید آیفون تصویری برند تکنما وجود دارد که طرفداران این برند می بایست اطلاعات مکفی در این رابطه داشته باشند و متناسب با نیاز ساختمان، بهترین آیفون تصویری را با قابلیت های جدید سفارش دهند. مدل های پیشرفتۀ آیفون های تصویری تکنما مجهز به حافظۀ داخلی، قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها، دایورت به موبایل و یا تلفن ثابت، قابلیت باز و بسته کردن درب پارکینگ، امکان اتصال به شبکه و ... می باشند. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید آیفون تصویری تکنما ارزان هستند، می بایست توجه ویژه به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید.

هدف اصلی از ارائه این مقاله، افزایش سطح آگاهی شما نسبت به قابلیت های جدید افزوده به دستگاه های آیفون تصویری جدید است. بدین وسیله صرف هزینه بیشتر برای خرید آیفون تصویری تکنما با امکانات پیشرفته و در عین حال بدنۀ مستحکم برای شما صرفۀ اقتصادی بیشتری خواهد داشت. در نتیجه مالکین و سازندگان ساختمان های آپارتمانی و ویلایی می توانند از میان محصولات موجود در بازار، بهترین آیفون تصویری تکنما را با قابلیت های جدید تهیه نمائید. جهت بررسی بیشتر و دقیق مشخصات فنی دستگاه های آیفون تصویری تکنما می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید و سفارش اصلی خود را همراه با گارانتی معتبر ثبت نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()