آلاچیق فلزی یکی از سازه های محبوبی است که متناسب با فضاهای باز در ابعاد و طرح های متنوع ساخته می شوند. همانطور که می دانید فصول مختلف سال که دارای شرایط آب و هوایی متفاوت هستند و امکان بارش باران و برف و یا تابش نور خورشید به طور مستقیم برای افرادی که در چنین محوطه هایی تردد دارند، مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین اجرای آلاچیق فلزی می تواند راهکار مناسبی برای ایجاد سرپناهی مسقف به شمار رود و به همین دلیل همواره شاهد ساخت آلاچیق فلزی در فضاهای باز منجمله پارک های شهری، پارک های جنگلی، کنار ساحل ها، روف گاردن ها، محوطۀ حیاط ویلاها و فضای سبز برج های مسکونی و تجاری می باشیم. آراز سقف یکی از مجریان موفق با رزومۀ کاری متعدد، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

ساخت آلاچیق فلزی ارزان با مدل های شیک و مجلل

امروزه با بهره گیری از خدمات مجموعه های مجرب، به سهولت می توانید درخواست آلاچیق فلزی ارزان در مدل های شیک و لوکس را داشته باشید. متناسب با سلیقۀ شخصی شما قادر به  اجرای آلاچیق فلزی با مساحت و طرح های متفاوت می باشند. اگر در حال حاضر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ساخت آلاچیق فلزی دارید، می توانید با کارشناسان و مهندسین گروه آراز سقف تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

طراحی آلاچیق فلزی در ابعاد و طرح های متنوع قابل اجرا می باشد و بدین ترتیب افرادی که به دنبال ساخت  آلاچیق فلزی ارزان و در عین حال با دوام هستند می توانند از تجربیات مجموعۀ آراز سقف بهره گیرند. اگر تا کنون نسبت به ایجاد فضایی سرپوشیده در محوطۀ سبز ساختمان و یا روف گاردن آن ننموده اید، می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید از تجربیات تیم مهندسی آراز سقف استفاده نموده و درخواست بازدید محل و برآورد هزینۀ ساخت آلاچیق فلزی را داشته باشید.

آراز سقف 

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()