پوستر دیواری پتینه به دلیل طراحی خاص و جذابی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. طراحان متناسب با اقسام دکوراسیون داخلی از جمله مدرن و کلاسیک می توانند با  خرید پوستر دیواری پتینه و نصب آن جلوه ای منحصر به فرد و چشمگیر بوجود آورند. استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی و چاپ پوسترهای پتینه توانسته چشم هر بیننده ای را به خود جلب نماید. فروشگاه دیوار دکور بر حسب نیاز مشتریان توانسته اند طرح های متنوعی از پوستر را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

ویژگی های بارز پوسترهای دیواری پتینه

اگر تمایل به تهیۀ یک دیوارپوش جذاب و خاص برای تزئین دکوارسیون منزل دارید، پیشنهاد می کنم از طرح های متنوع، شیک و قدیمی پوستر دیواری سه بعدی پتینه استفاده نمائید. علت جذابیت نقاشی پتینه به دلیل حس خاصی است که به بیننده می بخشد. در واقع افراد جهت اصالت بخشیدن به یک محیط می توانند از این سبک هنری استفاده نمایند. قطعاً آثار هنری متعددی منجمله نقاشی، تندیس، تابلو و ... را با جلوه و سبک طراحی پتینه ملاحظه نموده اید و اینکه در جایگاه خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال ایجاد تغییر توأم با حفظ آرامش و سنگینی خاصی برای یک دکوراسیون داخلی می باشید، خرید پوستر دیواری پتینه را به شما عزیزان پشنهاد می کنم که قطعاً برای بینندگان بسیار جذاب خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت محصولات دیوارپوش می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر از علاقه بالای کاربران به پوسترهای دیواری کلاسیک سبک قدیمی آگاهی دارد و به همین دلیل توانسته اند به لیست محصولات دیوارپوش مجموعۀ خود، انواع پوستر دیواری پتینه را در سایت فروشگاهی خود قرار دهند. در این صورت افراد با بررسی هر یک از محصولات، متناسب با ابعاد سطوح دیوار منزل، بهترین پوستر دیواری را در سایز دلخواه و ایده آل به صورت آنلاین سفارش دهید که در اسرع وقت به مشتریان گرامی تحویل داده می شود.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()