عوامل تأثیرگذار در میزان هزینه ترازوی آزمایشگاهی

در قیمت فروش ترازو آزمایشگاهی عوامل بسیاری تأثیرگذار هستند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم سبب افزایش یا کاهش قیمت ترازو می شوند. در ادامه برخی از این عوامل شرح داده اند:

واحد اندازه گیری

بسیاری از ترازوهایی که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد، تنها واحد متریک یعنی گرم یا کیلوگرم را نشان می دهند. این امر در حالی است که برخی دیگر از ترازوها علاوه بر واحد متریک سایر واحدهای اندازه‎گیری مانند پوند، اونس و ... را دارا هستند.

چنین قابلیت هزینه خرید ترازو را افزایش می دهد. شما باید بر اساس نیازی که به آن واحد اندازه گیری دارید، ترازوی خود را خریداری کنید که هزینه مازادی شامل خرید شما نشود و در پول خود صرفه جویی کرده باشید.برای اطلاع از  خرید ترازو آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید.

ظرفیت اندازه گیری

کل بار وارد شده بر روی ترازو باید در محدوده ظرفیت دستگاه باشد تا وزن دقیقی به دست آید. هرچه میزان ظرفیت ترازو بیشتر باشد، بدون شک هزینه خرید آن نیز بیشتر می شود. برای آنکه بتوانید ترازویی صحیح را انتخاب کرده و خریدی کاربردی داشته باشید، باید به طور دقیق از میزان ظرفیتی که قرار است از ترازو استفاده شود را مطلع باشید.

مکانیکی یا دیجیتال

مکانیکی یا دیجیتالی بودن ترازو تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. امروزه ترازوهای دیجیتالی مقاوم در برابر گردوغبار، رطوبت، ضربه و سایر شرایط محیطی هستند، اما نکته مهم این است که نحوه و مکان استفاده از ترازو را در نظر بگیرید. اگر دقت اندازه گیری برای شما مهم نیست، ترازو مکانیکی می تواند انتخاب شما باشد؛ زیرا ترازو مکانیکی از میزان قیمت کمتری نسبت به ترازوهای دیجیتالی برخوردار هستند. از طرف دیگر، اگر به اندازه گیری های بسیار خاص نیاز دارید، ترازوی دیجیتالی بهترین انتخاب برای شما است. همچنین قابل ذکر است که ترازوی دیجیتالی انتخاب های بیشتری برای اندازه گیری واحدها ، پردازش داده ها و گزینه های ذخیره سازی داده ها را به شما می دهد.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()