طرح توجیهی در خصوص موضوعات متعددی از جمله پروژه های کشاورزی، گردشگری و تفریحی، پتروشیمی، صنعتی، درمان، تولیدی، آموزش و ... نوشته می شود. هر کدام از صنایع مذکور متشکل از کسب و کارهای کوچک و بزرگی می باشد. به طور کلی جهت نگارش انواع طرح توجیهی کافی است در ابتدا از یک سری سؤالات ساده شروع گردد که بتوان یک پرسش نامه تهیه نمود. پس از جمع آوری پاسخ ها، اطلاعات در یک سند مکتوب و گردآوری می شود. به عنوان مثال میزان اعتبار این پروژه چقدر می باشد و آیا توسط بانک قابل تأمین است؟ در نهایت گزارش طرح توجیهی کامل و دقیق توسط کارشناسان و متخصصین امر مورد بررسی قرار گرفته می شود. پرسش های هر بخش از همان ابتدا تعیین شده و به صورت مستند با جداول و نمودار گردآوری می شوند. اگر نیازمند به راهنمایی و دریافت مشاورۀ رایگان در رابطه با ایده و سرمایه گذاری که قصد انجام آن را دارید، می توانید از تخصص و تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

عنوان طرح، مدت زمان اجرای پروژه، هزینۀ طرح، محل اجرای پروژه، نام سرمایه گذار و یا سرمایه گذاران، تاریخ اجرا، محل اجرای پروژه، میزان بودجۀ تخصیص یافته، ابعاد پروژه، هدف از اجرای طرح، تعیین تجهیزات و تدارکات اولیه تنها برخی از عناوین اصلی است که در بخش های اصلی یک طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مرغ گوشتی می بایست پاسخ داده شود. بدین وسیله نتایج در اشکال مختلف گردآوری و مستند می شوند. بررسی هر یک از زوایای اجرای یک پروژه مشخص می کند که به چه میزان آیندۀ آن موفقیت آمیز خواهد بود.

بدیهی است صرف حداقل هزینه برای دریافت مشاوره و طرح توجیهی بسیار اقتصادی خواهد بود و به نوعی میزان تسلط شما را نسبت به اجرای یک پروژه مشخص می کند. با توجه به اینکه عصر حاضر، دنیای رقابت هوشمندانه است که می بایست از ابزارآلات و نرم افزارهای فنی و مهندسی به بهترین شکل ممکن بهره برد و در اینجا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا آمادۀ خدمات دهی به شما صاحب نظران و ایده پردازان می باشد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()