نماشویی بخش مهمی از خدمات ساختمانی به شمار می رود. روش های متعددی جهت ارائه خدمات نماشویی به کار برده می شود که در ادامه متن قصد دارم به آنها بپردازم. به طور کلی روش های عمده ای که جهت امور نماشویی وجود دارد. پاشیدن فشار آب با استفاده از دستگاه واترجت و سندبلاست در کنار شستشوی دستی با ابر و تی از جمله شیوه های مرسوم در حوزۀ نماشویی محسوب می شوند.

جهت نماشویی سطوح نمای شیشه ای و کامپوزیت به سهولت می توان از دستمال و تی استفاده نمود و بدون آسیب دیدگی به مصالح نما، می تواند نظافت نمای ساختمان را با کمترین هزینه انجام داد. جهت دریافت خدمات نماشویی ساختمان می توانید با گروه کار در ارتفاع نماروز تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، این مجموعه در ابتدا یک کارشناس متخصص به محل اعزام می کند تا به بررسی وضعیت نمای ساختمان بپردازد. سپس مناسب ترین روش را برای ارائه این سرویس بر می گزینند.

اجرای نماشویی با بهترین متریال

دستگاه واترجت نیز به منظور نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود و نسبت به دستگاه های کارواش ماشین، آب با فشار بالایی از دستگاه خارج می گردد. این نوع دستگاه ها به صورت تک فاز، سه فاز و یا دیزلی ساخته شده اند و متناسب با پروژه های مختلف، می توان مناسب ترین آنها را انتخاب و خریداری نمود. فشار آب خروجی دستگاه های واترجت بین 130 الی 350 بار به صورت متغیر قابل تنظیم می باشد و به سهولت می توان از آن برای پاک کردن جرم و رسوب های ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان استفاده نمود. هزینۀ نماشویی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به متراژ نما، میزان آلودگی سطوح و دیگر خدماتی که حین نماشویی صورت می گیرد، اشاره نمود. جهت دریافت هر گونه خدمات نماشویی ساختمان و  خدمات نقاشی نما می توانید با کارشناسان فنی و متخصص گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید و آخرین هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()