کانال گرد یکی از کاربردی ترین تجهیزات است که در اجرای پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو قصد دارم در این مقاله به موارد کاربرد کانال گرد بپردازم و اینکه هنگام سفارش خرید کانال گرد ، چه نکات مهمی را می بایست در نظر بگیرید. طول کانال های گرد در ابعاد استاندارد عبارتند از 100، 125، 200 و 250 سانتی متر است که البته تولید کنندگان متناسب با نیاز کارفرمایان قادر به تولید و فروش کانال گرد سفارشی می باشند. جهت متصل نمودن کانال های گرد به یکدیگر از قطعات فلنج، اورلپ و رابط بهره گرفته می شود و آنها نیز از جنس گالوانیزه، استیل و آلومینیوم ساخته شده اند. مجموعۀ تهران دما به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت و اجرای کانال گرد متناسب با پروژه های صنعتی می باشند.

اجرای کانال گرد اسپیرال و موارد کاربرد آن

این مجموعه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک حالت مارپیچی را برای کانال های گرد فراهم می آورند. بدین ترتیب متناسب با فضای که در محیط های مختلف جهت راه اندازی کانال های تهویه وجود دارد، به سهولت می توانند اجرای کانال گرد را در ابعاد مختلف انجام دهند. کانال گرد را می توان در اجرای پروژه های کانال کشی کولر در ساختمان های مسکونی، سیستم تهویه در کارخانجات، آشپزخانه های صنعتی، تالارها، سالن های همایش و کنفرانس و ... ملاحظه نمود. به طور کلی راه اندازی سیستم مکش هوای استاندارد می تواند یک مجموعه را به امکانات پیشرفته تجهیز نماید.

اگر به دنبال راه اندازی سیستم تهویۀ صنعتی در ابعاد بزرگ با هزینۀ مقرون به صرفه می باشید می توانید با کارشناسان و مهندسین فنی مجموعۀ تهران دما مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی و درخشان در عرصۀ اجرای سیستم های تهویۀ صنعتی و  فروش دریچه کولر و کانال کولر و... می باشند و تا کنون توانسته اند پروژه های متعددی را با موفقیت اجرا نمایند.

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()