شارژ کپسول از جمله خدماتی است که در بازۀ زمانی معینی صورت می گیرد. جهت شارژ کپسول های آتش نشانی یک سری اقدامات اساسی می بایست در نظر گرفته شود. فروش کپسول آتش نشانی در چند دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که بر اساس نوع محتویات تعیین می گردد. ارائه خدمات شارژ کپسول تنها توسط برخی از کارگاه ها و مراکزی که به تجهیزات پیشرفته مجهز هستند، صورت می پذیرد. برخی از کپسول های آتش نشانی را می بایست تعویض نمود. در صورت بروز آسیب فنی حین کار، ممکن است قسمتی از کپسول نتواند عملکرد اولیۀ خود را حفظ کند. در این صورت تنها تعویض کپسول صرفۀ اقتصادی برای شما خواهد داشت. بدین ترتیب مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران آمادۀ بهترین سرویس دهی در حوزۀ شارژ کپسول های آتش نشانی در تهران به مشتریان گرامی می باشند.

نکات مهم و اساسی در حوزۀ شارژ کپسول

در صورتی که تمایل به شارژ کپسول دارید، به شما پیشنهاد می کنیم یک سری نکات مهم را پیش از این اقدام مد نظر قرار دهید. به صورت دوره ای می بایست کپسول های آتش نشانی موجود در ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را از نظر داشتن تاریخ اعتبار چک نمائید. مورد بعدی، این است که می بایست کپسول هایی که تا کنون باز شده و مورد استفاده قرار گرفته اند مورد بررسی و سرویس قرار گرفته شوند.

توجه داشته باشید که جهت خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول های آتش نشانی به مراکز معتبر که دارای مجوز در این حوزه می باشند، مراجعه نمائید. در صورت خراب شدن محتویات درون کپسول نیاز است که نسبت به شارژ کپسول اقدام نمائید. جهت دریافت مشاورۀ تخصصی و ارسال کپسول های آتش نشانی می توانید با کارشناسان فنی مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید. این مرکز به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در زمینۀ شارژ کپسول های آتش نشانی فعالیت می کند و با دستگاه های تمام اتوماتیک، آمادۀ شارژ تخصصی کپسول های آتش نشانی می باشد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()