پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در راستای پیشگیری از ریزش و سقوط مصالح نما صورت می گیرد. دلایل متعددی منجمله انجام غیر اصولی بندکشی نما، اجرای ضعیف اسکوپ سنگ، نشست ساختمان بر اثر تکان های مکرر زلزله، شرایط نامساعد آب و هوایی و ... با گذشت زمان موجب ترک خوردگی، شل شدن و در نهایت موجب ریزش ناگهانی مصالح نما همچون انواع سنگ، آجر، سرامیک و غیره می گردد. بدین ترتیب انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از وقوع این اتفاق به شمار رود. گروه کار در ارتفاع نماروز جزء یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی مانند خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در حال فعالیت می باشد و مفتخر در اجرای هر گونه خدمات ساختمانی با بهترین متریال در مدت زمان کوتاه به شمار می رود.

ویژگی های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نکات طلایی متعددی در خصوص اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد که می توان به نوع پیچ و نحوۀ اجرای آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که اجرای پروسۀ نصب پیچ و رولپلاک توسط افراد مجرب که توانایی کار در ارتفاع دارند، صورت می گیرند. چرا که علاوه بر نصب نمودن پیچ و رولپلاک، می بایست مجری کار تعادل خود را در فضای بالاتر از سطح زمین با طناب، داربست، بالابر و ... حفظ نمایند. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط گروه نماروز با کیفیت بالا ارائه می شود. 

از ویژگی های مهم در اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، انتخاب متریال مناسب می باشد. به عبارتی متناسب با قطر سنگ و آجر، می بایست از پیچ فولادی ضد زنگ با قطر بلند استفاده گردد که بتواند مصالح نما را بر روی دیوار مستحکم نگه دارد. به طور کلی ذکر موارد فوق بر روی هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد. اگر درخواست نصب پیچ و رولپلاک بر روی نما را دارید، گروه ساختمانی نماروز در ابتدا یک کارشناس فنی مجرب به محل اعزام می کند و سپس به صورت اصولی برآورد هزینۀ کار صورت می گیرد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()