تعمیر چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از اساسی‌ترین لوازم برقی در آشپزخانه ایرانیان و از تجهیزات اصلی آشپزخانه های صنعتی می باشد.

از آنجاییکه مشاغلی مانند رستوران ها، هتلها،کبابی ها برای پخت انواع غذاها از گوشت ‌چرخ کرده، استفاده می کنند و مشاغلی مانند سوپرپروتیئن ها و قصابیها انواع گوشت چرخ شده را در اختیار مشتریان قرار می دهند، وجود چرخ گوشت در این کسب و کارها الزامی می باشد.

به دلیل استفاده در ساعتهای طولانی و به طور پیوسته و در صورت استفاده نادرست، چرخ گوشت ممکن دچار مشکل و خرابی شود و نیاز به  تعمیر چرخ گوشت یا تعویض قطعه داشته باشد.

فروشگاه مینروا امگا با سابقه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای موجود در آشپزخانه های صنعتی، مرکزی معتبر جهت تعمیر چرخ گوشت می باشد.

چرا تعمیر چرخ گوشت خود را به مینروا امگا بسپاریم:

تعمیر چرخ گوشت توسط تکنسین های مجرب در فروشگاه مینروا امگا

از آنجاییکه تعمیر چرخ گوشت نیاز به دانش و مهارت دارد، بهتر است از تعمیر خود سرانه دستگاه خودداری کنید و دستگاه را به افراد ناشی و ناوارد نسپارید.

شما مشتریان محترم چه در تهران باشید چه در سایر شهرها جهت تعمیر چرخ گوشت مورد استفاده تان می توانید با تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید.

متخصصان فروشگاه مینروا امگا با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر چرخ گوشت با برندهای گوناگون و موجود در بازار توانسته اند رضایت‌ مشتریان را جلب کنند.

تعمیر چرخ گوشت با قطعات اصلی در فروشگاه مینروا امگا

در صورتی‌ که مشکل چرخ گوشت مربوط به خراب شدن قطعات باشد، تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا ، از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می کنند.

متاسفانه قطعات تقلبی با قیمت بسیار پایینی به بازار داخلی سرازیر شده اند که تشخیص انها از قطعات اصل سخت بوده و نیاز به آگاهی دارد. البته برخی از تعمیرکاران برای سود بیشتر از این قطعات استفاده می‌کنند و موجب وارد آمدن صدمات بیشتر به دستگاه می‌شوند.

فروشگاه مینروا امگا به دلیل اینکه مرکز فروش برندهای معتبر می باشد، برای تعمیر چرخ گوشت از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات فابریک استفاده می کند. بنابراین دستگاه شما مانند روز اول به کار خود ادامه خواهد داد.

تعمیر چرخ گوشت در محل : فروشگاه مینروا امگا

اگر چرخ گوشت موجود در رستوران یا قصابی یا در هر کسب و کار دیگر که با گوشت چرخ کرده سر و کار دارند، دچار خرابی شود و کار نکند؛  آن کسب و کار مختل می شود. به محض اینکه دستگاه شما دچار مشکل شد، می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید تا تعمیرکاران حرفه‌ای در اسرع وقت به محل اعزام شوند. در صورت امکان تعمیر چرخ گوشت و رفع اشکال،  تکنسین ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل کار، تعمیرات را انجام می‌دهند. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

قیمت تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا

چنانچه تعمیر چرخ گوشت را به تعمیرگاههای غیر مجاز بسپارید، هر تعمیرکاری بنابر صلاحدید خود قیمتی را تعیین می‌کند. ولی فروشگاه مینروا امگا زیر نظر نهادهای دولتی و بر اساس نرخ مصوب دولتی، هزینه تعمیرات را اعلام می‌کند.

تعمیرکاران این فروشگاه پس از بررسی و عیب یابی، هزینه‌های احتمالی را به مشتری ارائه میدهند و پس از اعلام رضایت مشتری، نسبت به تعمیر چرخ گوشت اقدام می‌کنند.

مشکلات رایجی در چرخ گوشت : فروشگاه مینرو امگا

مشکلات رایجی وجود دارد که ممکن است برای تمام برندهای چرخ گوشت ایجاد شود و تعمیر چرخ گوشت را الزامی کند. اشکالاتی که در چرخ گوشت به وجود می آید و عملکرد آن را مختل کند عبارتند از:

روشن نشدن چرخ گوشت

روشن بودن چرخ گوشت و نچرخیدن حلزونی

سر و صدا و لرزش زیاد چرخ گوشت

خارج نشدن گوشت از چرخ گوشت

له شدن گوشت چرخ شده

کار نکردن چرخ گوشت در عین روشن شدن چراغ های آن

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()