سی بی سی تی دندان از پیشرفته ترین روش های رادیولوژی ندان به شمار می رود که با استفاده از دستگاه های کاملاً تخصصی صورت می گیرد. شیوۀ رادیولوژی CBCT دندان به صورت اشعه مخروطی است که امکان تصویربرداری عمیق را برای اپراتور فراهم می سازد. با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات و اختلالات ایجاد شده در ناحیه دهان و دندان در یک نگاه و با چشم غیر مصلح قابل تشخیص نمی باشد، به همین دلیل متخصصین توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های تصویربرداری که جهت امور تشخیصی در حوزۀ بیماری های دندان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بهره گیرند تا دندانپزشک از مشاهدۀ نتایج آنها بتوانند بهترین روش درمان را انتخاب نمایند. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مرکز به صورت تخصصی ارائه داده می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به دستگاه های پیشرفته ای تجهیز است که توانسته اند شرایط مناسبی را برای انجام هر گونه روش های رادیولوژی دندان برای مراجعین محترم فراهم آورند.

نکات کلیدی جهت اجرای رادیولوژی CBCT دندان

ارائه خدمات رادیولوژی دندان سی بی سی تی دندان در جامعۀ دندانپزشکی یک نیاز محسوب می شود که روشی مؤثر برای تشخیص بیماری های ایجاد شده در نواحی داخلی دهان به شمار می رود. رادیوگرافی سی بی سی تی دندان امکان اسکن ماتریکسی سه بعدی را بوجود می آورد که در نهایت مدل آناتومیکی نسوج سخت و نرم صورت و جمجمه بیمار را ایجاد نموده و قابل رویت می نماید.

قابل ذکر است که پیش از انجام سی بی سی تی دندان نیاز است که فرد به هیچ عنوان از زیورآلات فلزی در نواحی سر و گردن استفاده ننمایند چون باعث اختلال در عملکرد دستگاه می گردد. ضمن آنکه ممکن است اثرات منفی بر روی بدن اشخاص داشته باشد. در دهۀ اخیر اجرای تصویربرداری سی بی سی تی دندان بیشتر توسط دندانپزشک به بیماران تجویز می شود چون با استفاده از این تکنیک رادیولوژی، جزئیات بیشتری ثبت می گردد و دندانپزشک راحت تر می تواند مشکلات موجود در نواحی مختلف نسوج نرم و سخت داخل دهان را تشخیص دهند. لذا در تلاش برای انجام رادیوگرافی CBCT دندان می باشید می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()