کفش نگهبان یکی از برندهای شناخته شده در بازار می باشد که کارفرمایان جهت تأمین تجهیزات ایمنی مورد نیاز مجموعۀ خود، انتخاب می کنند. تعدد مدل های کفش کار نگهبان عرضه شده در سطح بازار بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا شما را در انتخاب کفش ایمنی مناسب سردرگم نماید. از این رو در این مقاله به برخی از ویژگی های مهم یک کفش کار نگهبان استاندارد می پردازیم. با کسب اطلاعات جامع در این باره ، شما راحت تر می توانید خرید کفش نگهبان  و تجهیزات ایمنی مورد نیاز صنایع خود را انجام دهید. جهت خرید کفش نگهبان در سایز و مدل های مختلف می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر با آسودگی خاطر می توانید پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات، تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

مهمترین ویژگی های کفش نگهبان

امروزه از انواع کفش نگهبان استقبال می شود چون محصولات این برند معتبر ایرانی با مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هنگام خرید کفش ایمنی نگهبان به شما توصیه می کنیم متناسب با نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، کفش کار مناسبی را تهیه نمائید که باعث افزایش بازدهی عملکرد شما گردد، تا اینکه اختلال در فعالیت شما بوجود آورد. عمدتاً در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد، کفش نگهبان ضد ضربه با روکش فلزی را به شما پیشنهاد می کنیم. از این رو متناسب با فعالیت های مختلف به سهولت می توانید کفش نگهبان ضد الکتریسیته، کفش نگهبان ضد اسید و ضد آب را تهیه نمائید.

اگر به دنبال خرید دستکش کار و کفش ایمنی می باشید، می توانید با آسودگی خاطر از میان محصولات رایج در بازار، مناسب ترین کفش کار را تهیه نمائید. جهت خرید کفش نگهبان ارزان و مرغوب می توانید از میان محصولات عرضه شده توسط فروشگاه رادین ایمن انتخاب نمائید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()