کفش کار یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در دسته بندی تجهیزات ایمنی در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هم اکنون تولید کنندگان تجهیزات ایمنی توانسته اند با بررسی خطرات احتمالی که حین فعالیت فیزیکی در مشاغل مختلف، ممکن است صدمات جدی برای قسمت های مختلف پاها بوجود آید، اقدام به تولید کفش ایمنی با متریال متفاوت نمایند که در ادامۀ مقاله دقیق تر بدان می پردازیم. بدین ترتیب صاحبان مشاغل که موظف به تأمین تجهیزات ایمنی در محیط کسب و کار خود می باشند، می توانند با آسودگی خاطر از طریق مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی، اقدام به خرید کفش کار مناسب نمایند. جهت بررسی مشخصات فنی هر یک از انواع کفش کار رایج در بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

خرید کفش کار برند

کفش ایمنی با زیره لاستیک، کفش کار با سرپنجه کامپوزیت، کفش کار با سرپنجه فلزی، کفش کار با زیرۀ فولادی و ... تنها برخی از انواع کفش ایمنی موجود در بازار به شمار می روند. بدیهی است مدیران، کارفرمایان و حتی اشخاص حقیقی می توانند متناسب با خطرات احتمالی منجمله سقوط اجسام سنگین بر روی پا، برخورد با اجسام تیز و برنده، لغزیدن بر روی مواد لغزنده، ساییدگی، برخورد با مواد شیمیایی، سوختگی و ... اقدام به خرید بهترین کفش کار نمایند.

بدیهی است انتخاب کفش ایمنی مناسب می تواند نقش بسزایی در حفظ سلامت این عضو کاربردی بدن گردد. به عنوان مثال کفش کار با سرپنجه کامپوزیت گزینۀ مناسبی برای حفاظت پا در مقابل شوک الکتریکی می باشد که قابلیت جلوگیری از عبور جریان الکتریسیته به بدن را دارد. جهت اطلاع از قیمت فروش دستکش کار و کفش کار می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، نگاهی اجمالی به مشخصات فنی تجهیزات ایمنی داشته باشید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()