سی تی اسکن دندان از جمله روش های اصلی برای تصویربرداری دندان، فک و صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود. از اشعۀ ایکس X برای اسکن کردن نواحی بافت نرم و سخت دندان بهره گرفته می شود. در حال حاضر با پیشرفت فناوری در سطح جهان توانسته اند امکان تصویربرداری سه بعدی از ناحیۀ فک و صورت را فراهم آورند.

حین دریافت خدمات سی تی اسکن دندان می بایست بیمار زیورآلات فلزی ( گردنبند، گوشواره، گلسر، عینک، سمعک، پیرسینگ و ... ) خود را که در نواحی سر و گردن استفاده نموده، در بیاورد چون اختلال در عملکرد تصویربرداری سی تی اسکن دندان خواهد داشت. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مراکز بزرگ و با سابقه در حوزۀ تصویربرداری دندان در حال فعالیت می باشند. طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند مجموعه را به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز نمایند.

تعرفه سی تی اسکن دندان

اگر به دنبال سی تی اسکن دندان به صورت سه بعدی می باشید، می توانید از شیوۀ تصویربرداری CBCT دندان بهره گیرید چون مجهز به تکنولوژی پیشرفته بوده و امکان سی تی مخروطی را از تمام زوایای ساختار دندان و بافت نرم دهان فراهم می آورد. در ادامۀ متن به دیگر موارد مهم به کارگیری سی تی اسکن دندان می پردازیم که عبارتند از : جراحی دندان عقل، بررسی وضعیت (فک، سینوس ها، کانال های عصبی و ریشه)، تشخیص و تعیین ابعاد تومورهای فکی، تشخیص مشکلات مفصلی در ناحیه فک و صورت، تنظیم دقیق ایمپلنت های دندانی، پیگیری پروسۀ درمان عصب کشی دندان و ... می باشند.

لازم به ذکر است که حین انجام سی تی اسکن دندان فرد به هیچ عنوان دردی را احساس نمی کند و در مدت زمان کوتاهی فرآیند تصویربرداری دندان صورت می پذیرد. جهت اطلاع از تعرفۀ  خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن دندان و رزرو نوبت رادیولوژی دندان می توانید با قسمت پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()