تجهیزات ایمنی به عنوان حفاظت فردی توسط اشخاص مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ادامۀ مقاله به صورت حرفه ای به معرفی برخی از انواع تجهیزات ایمنی می پردازیم چون حفظ ایمنی حین انجام کارهای آسیب زا از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه راندمان کاری افراد را بهبود می بخشد. عینک، کفش کار، کلاه ایمنی، دستکش کار، لباس کار و ... برخی از تجهیزات و لوازم ایمنی به شمار می روند. شما به عنوان کارفرما بر استانداردهای تعریف شده موظف به خرید تجهیزات ایمنی می باشید که می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن هر یک از آنها را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

خرید تجهیزات ایمنی نسوز

تهیۀ به موقع هر یک از تجهیزات ایمنی می تواند عامل مؤثر برای حفظ سلامتی کارگران به شمار رود و فرد با آسودگی خاطر می تواند به فعالیت فیزیکی تعریف شدۀ خود بپردازد. نکات فراوانی در خصوص خرید تجهیزات و وسایل ایمنی مانند خرید کفش ایمنی وجود دارد که یک کارفرما می بایست در رابطه با آنها اطلاعات جامعی داشته باشند. در واقع متناسب با نوع خطرات احتمالی نیاز به تهیۀ تجهیزات کاربردی است که قابلیت حفاظت از اعضای بدن را داشته باشند. عمدتاً تجهیزات ایمنی نیروی کار آتش نشانان می بایست مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و نسوز باشند. لباس کار نسوز، کفش ایمنی نسوز، کلاه ایمنی، دستکش ایمنی نسوز و ... از جمله وسایل ایمنی هستند که این افراد باید تهیه نمایند.

قیمت تجهیزات ایمنی بر پایۀ جنس و نوع آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای تجهیزات ایمنی جهت حفاظت از اعضای مهم بدن استفاده می نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن به سهولت می توانید هر یک از لوازم ایمنی را با برندهای معروف با قیمت ارزان سفارش دهید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()