کلیه مشاغل به نوعی متناسب با حرفه ای که فعالیت دارند می توانند از روش های متنوع تابلوسازی جهت امور تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده نمایند. ساخت تابلو یکی از روش های پر کاربردی است که در اماکن باز نیز بر روی سردرب مغازه ها، فروشگاه ها، غرفه ها، ساختمان های تجاری و اداری نصب می شوند و به نوعی معرف کسب و کارهای مختلف در آن مجموعه می باشد. به طور کلی تابلو به عنوان عنصر کلیدی در صنعت تجاری و اداری برای مشاغل مختلف حیاتی می باشد.

سفارش خدمات تابلوسازی به منظور معرف نوع فعالیت مجموعه های مختلف به شمار می رود و عموم افراد تلاش می کنند از تخصص و تجربیات گروه تابلوسازی تکاور بهره گیرند.

سفارش سبک های مختلف تابلوسازی

شیوه های متفاوتی خدمات تابلوسازی به مشتریان ارائه داده می شود. بنابراین مشاغل مختلف می توانند به نوعی متناسب با نوع کسب و کاری که بدان مشغول هستند، بهترین روش و طرح تابلوی تبلیغاتی را انتخاب نمایند. به عنوان مثال برخی از مشاغل به منظور معرفی نوع محصولات و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند از مزایای تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت استفاده نمایند چون قابلیت برنامه نویسی دارد که می توان برای نمایش عناوین و قیمت محصولات در محیط های فروشگاهی و همچنین ایستگاه های حمل و نقل شهری و برون شهری می توانند اقدام به نصب تابلوی ال ای دی نمایند و بدین وسیله تاریخ و زمان حرکت وسایل نقلیه زمینی و هوایی را برای مخاطبان نمایش دهند.

هزینۀ تابلوسازی به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به سبک تابلوسازی، داشتن جلوه های نورپردازی، ابعاد و کیفیت آنها اشاره نمود. در نتیجه راحت تر از گذشته مشاغل مختلف می توانند نوع فعالیتی که انجام می دهند را به کمک تکنیک های تابلوسازی به دیگران معرفی نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی خدمات تابلو سازی با متدهای مدرن و متریال با کیفیت توسط تابلوساز ماهر می توانید با گروه تابلوسازی تکاور تماس حاصل فرمائید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()