پوکه معدنی نوعی سنگ رایج در طبیعت به شمار می روند که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. پوکه معدنی به دلیل خاصی از وزن سبک برخوردار است و از مزایای آن در امور ساخت و ساز، کشاورزی، صنعتی، نساجی و ... بهره گرفته می شود. فروش پوکه معدنی در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد. بدین وسیله با دقت زیادی می توان در صنایع مختلف از ویژگی های مهم این سنگ بهره برد. نامگذاری پوکه های معدنی بر اساس سایز آنها تعیین می گردد که می توان به پوکه معدنی ماسه ای، عدسی، نخودی، بادامی، گردویی و فندوقی اشاره نمود. بافت پوکه معدنی متخلخل است چون حاصل خنک شدن گدازه های آتشفشانی می باشد. در واقع پوکه از مواد مذاب تهیه می گردد و به دلیل خارج شدن گازهای نهفته از بافت سنگ، به حالت متخلخل سرد می شوند. پوکه معدنی رضایی در تهران قادر به عرضۀ پوکه های معدنی قروه، تبریز و ... می باشند.

خرید پوکه معدنی در ابعاد متفاوت

از ویژگی های بارز پوکه های معدنی می توان به خاصیت عایق بودن آن در برابر حرارت و عوامل صوتی اشاره نمود. استحکام و ماندگاری بالا از دیگر مشخصه های مهم پوکه به شمار می روند. بدین وسیله صاحبان صنایع در امور ساخت و ساز جهت مقاوم سازی سازه های بتنی از مزایای پوکه معدنی ماسه ای بهره می گیرند چون از وزن سبک برخوردار بوده و در عین حال مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از مراکزی است که در حوزۀ تأمین و فروش پوکه معدنی در تهران و سایر شهر ها فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان می باشند.

در واقع پوکه معدنی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد به شمار می رود چون از بافت سبک برخوردار می باشند که امکان ساخت سازه های بتنی مقاوم سبک را فراهم می سازد. ضمن آنکه در امور زهکشی گیاهان نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()