زغال انجیر از دیگر انواع زغال پرفروش در بازار به شمار می رود. این نوع زغال از چوب درختان انجیر به صورت سنتی و یا صنعتی تولید می شود. به طور کلی جهت تولید زغال نیاز به یک سری ابزارآلات و مواد اولیه اختصاصی است که بتوان زغال هایی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمود. یکی از روش های رایج برای تولید زغال انجیر، این است که به طور مستقیم از چوب درختان استفاده می شود و روش دیگر نیز به نوعی از ضایعات چوب از جمله خاک اره و یا خاک زغال با دستگاه های مخصوص استفاده می گردد. عمدتاً تولید زغال به شیوۀ دوم با عنوان زغال فشرده و یا بریکتی شناخته می شود. اگر در صدد برای خرید ذغال انجیر می باشید می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت بسته بندی کارتنی با وزن مشخص و قیمت ارزان تهیه نمائید.

مشخصه های اصلی ذغال های انجیر

از مشخصه های مهم ذغال انجیر می توان به ماندگاری بالای و تولید حرارت زیاد و یکنواخت اشاره نمود. ویژگی های مهمی که یک زغال خوب باید داشته باشد، عدم ایجاد دود و بوی نامطبوع اشاره نمود. ضمن آنکه قابلیت زود روشن شدن و ایجاد حرارت یکنواخت با گرمای زیاد را داشته باشد. با توجه به تنوع بالای زغال هایی که در سطح بازار عرضه می شوند، افراد به سهولت می توانند جهت پخت و پز و استعمال دخانیات از مزایای ذغال انجیر استفاده نمایند. این نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و این مسئله باعث گردیده تا افراد زیادی خواستار خرید این نوع زغال جهت مصارف عمدۀ خود باشند.

قیمت ذغال انجیر به کیفیت قطعات زغال و انسجام آن بستگی دارد. در صورت تمایل به  خرید ذغالی مجلسی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانید با دفتر فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل نموده و به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()