زغال کبابی از چوب درختان خشک و یا ضایعات چوب تولید می شود. به طور کلی از چوب کلیۀ درختان از جمله گردو، توت، انجیر، بادام، مرکبات و ... می توان برای تولید ذغال چوبی استفاده نمود. از آنجایی که جهت طبخ و پخت غذا نیاز آتش و حرارت زیادی می باشد، زغال کبابی مرغوب بایستی قابلیت ایجاد حرارت زیاد را داشته باشد. ضمن آنکه هنگام سوختن هوا، گاز سمی و بو تولید نمی کند. از دیگر ویژگی های بارزی که زغال کبابی بایستی از آن برخوردار باشد، می توان به دوام بالای آن اشاره نمود که به سادگی خاموش نمی شود و دود تولید نمی کند. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز فروش زغال کبابی و سایر انواع زغال ها در منطقۀ تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و به صورت بسته بندی کارتنی محصولات خود را عرضه می کند.

تأمین زغال کبابی در ابعاد مختلف

زغال کبابی مصرف عمدۀ اکثر افراد را تشکیل می دهد چون مادۀ جایگزین چوب خشک می باشد. در واقع عموم افراد متناسب با موقعیت های مختلف تمایل به پذیرایی میهمانان و یا خانواده با کباب می باشند و پختن کباب نیاز به آتش دارد و این مسئله باعث گردیده تا افراد از مزایای زغال کبابی جهت تأمین آتش مورد نیاز خود استفاده نمایند. هنگام خرید زغال کبابی باید سطح کیفیت زغال و یک تکه بودن آنها و فشردگی و انسجام در بافت زغال در نظر گرفته شود. خرید زغال مرکبات را از سایت انجام دهید. 

طبیعی است هر چه میزان کیفیت زغال کبابی بهتر باشد، حرارت بیشتری تولید می کند و به سادگی خاموش نمی شود و به نوعی خاکستر کمتری را تولید می کند. در حال حاضر می توانید متناسب با میزان مصرف شخصی اقدام به خرید ذغال کبابی ارزان و با دوام نمائید. تهیۀ زغال با کیفیت بهتر از خرید زغال ارزان است چون زغال هایی با ابعاد بزرگ و منسجم مدت زمان زیادی شعله ور می باشد و می توان در مدت زمان کوتاهی کباب را تهیه نمود. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ سفارش دهی زغال کبابی می توانید با دفتر فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()