کمپرسور اسکرو به دستگاهی اطلاق می شود که به منظور جابجایی و انتقال انرژی به صورت متراکم مورد استفاده قرار گرفته می شود. کمپرسور اسکرو با ظرفیت های مختلف ساخته و عرضه می شوند. از مزایای کمپرسور اسکرو می توان به حداقل مصرف انرژی اشاره نمود. لرزش و صدا از جمله معایب دستگاه های کمپرسور به شمار می رود که خوشبختانه دستگاه های کمپرسور اسکرو کمترین صدا را تولید می کنند. کمپرسور اسکرو مجهز به فن های خنک کننده هستند و فرآیند فشرده سازی هوا توسط این دستگاه به کمک دو روتور صورت می گیرد.

جهت خرید کمپرسور اسکرو می توانید با فروشگاه مکانیکا تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات و دستگاه های کمپرسور از جمله کمپرسور اسکرو روغنی و بدون روغن فعالیت دارد.

مزایای کمپرسور اسکرو روغنی

استفاده از روغن در کمپرسورهای اسکرو موجب خنک کاری و به نوعی روان کاری روتورهای کمپرسور می شود. این نوع کمپرسور اسکرو در انتها مجهز به فیلتر است که توانسته اند تفکیک سازی روغن از هوای فشرده و متراکم را فراهم آورند. روغن کمپرسور اسکرو بر اساس نوع سیال مبرد صورت می گیرد. به نوعی جایگاه روغن در کمپرسور در دو بخش مکش و تخلیه صورت می گیرد. روغن در کمپرسورهای اسکرو در بخش تخلیه قرار می گیرد. از این رو روغن بایستی ویسکوزیته مناسب داشته باشد و دارای استاندارد مشخصی است. کمپرسور اسکرو به دلیل داشتن مصرف پایین انرژی توانسته اند راندمان کاری کمپرسور اسکرو را افزایش دهند. خرید کمپرسور را از سایت انجام دهید. 

کمپرسور اسکرو دارای جریان مبرد یکنواخت و دارای ارتعاشات و صدای بسیار پایین می باشد و به نوعی فضای کمتری را اشغال می کند. در طراحی این نوع کمپرسور، سیستم کنترل ظرفیت به شکل خطی طراحی شده است و با تزریق روغن قادر به کاهش و کنترل دمای گاز می باشند. جهت سفارش کمپرسور اسکرو روغنی و بدون روغن می توانید با دفتر فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()