خرید و نصب فن و فیلتر در سازه های ساختمانی، محصولات صنعتی و الکتریکی بر اساس نوع کاربری دپارتمان های مختلف صورت می گیرد. هدف اصلی از به کارگیری فن و فیلتر از بین بردن گرد و خاک در یک محوطۀ بسته می باشد. همانطور که می دانید وجود گرد و غبار در بلند مدت می تواند راندمان کاری تجهیزات صنعتی و الکترونیکی را کاهش دهد. بنابراین متخصصین تلاش می کنند با  خرید فن و فیلتر بتوانند تهویۀ هوای ناسالم را به سهولت انجام داده و دیگر نگران آسیب دیدگی و ایجاد نقص فنی برای تجهیزات صنعتی نباشند. ضمن آنکه استفاده از سیستم تهویۀ هوا و فیلتراسیون محیط می تواند صرفه جویی انرژی را برای تجهیزات صنعتی به همراه داشته باشد. جهت تهیۀ قطعات فن و فیلتر با ظرفیت های متفاوت می توانید از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی استعلام نموده و سپس برای خرید آنها اقدام نمائید.

سفارش اینترنتی فن و فیلتر با ظرفیت متفاوت

پارامترهای متعددی در انتخاب فن و فیلتر هوا مطرح می شود که می توان به نوع کاربری مجموعۀ مورد نظر اشاره نمود. در واقع استفاده از سیستم تهویۀ مناسب می تواند باعث کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات الکترونیکی می گردد. تا کنون در پیرامون خود کاربرد انواع فن و فیلتر را با ظرفیت های متفاوت در محیط های مختلف ملاحظه نموده اید که می توان به تابلوهای برق، قسمت تجهیزات الکترونیکی کابین های آسانسور، اتاق های سرور، دستگاه های کمپرسور صنعتی، سالن های تولیدی در کارخانجات، دفاتر اداری، محیط های بیمارستانی و ... اشاره نمود.

قیمت فروش فن و فیلتر بر اساس پارامترهای متعددی از جمله سایز، میزان آمپر و برند آنها تعیین می گردد. در نتیجه صاحبان کسب و کار به سهولت می توانند از طریق مجموعۀ بنیس، انواع فن و فیلتر مورد نیاز تجهیزات صنعتی و الکتریکی را تهیه نمایند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()