نحوه خرید نایلون شیرینگ دریا پلاستیک

جهت کسب اطلاع از نحوه خرید نایلون شیرینگ دریا پلاستیک، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین فروش دریا پلاستیک، در ارتباط باشید. در ادامه به بررسی ماهیت و انواع این نایلون پرداخته می‌شود.

پلاستیک شیرینگ، که به آن نایلون جمع شونده و همچنین فیلم شیرینگ نیز گفته می‌شود، یک محصول پلیمری ویژه‌ی بسته بندی است که مهمترین مشخصه آن فرم پذیری و حالت گیری در برابر حرارت و گرما می‌باشد. به این صورت که به هنگام بسته بندی، ابتدا نایلون شیرینگ بر روی محصول قرار گرفته و سپس  با استفاده از سلاح حرارتی گازی و یا برقی و اعمال حرارت بر روی نایلون، نایلون مدنظر جمع شده و شکل و حالت محصول را به خود می‌گیرد. استفاده از این نایلون‌های حرارتی به هنگام بسته بندی، موجب جمع شدن پالت محصول می‌شود.

انواع پلاستیک شیرینگ

در ادامه، به دو نمونه از رایج‌ترین انواع پلاستیک شیرینگ پرداخته می‌شود.

شیرینگ پی وی سی : مهمترین مشخصه نایلون شیرینگ نوع پی وی سی که به آن‌ نایلون‌ شیرینگ پلی وینیل کلراید نیز گفته می‌شود، قابلیت چند منظوره، ارزانی و همچنین سبک بودن آن می‌باشد! و به همین دلیل، نسبت به نایلون‌های شیرینگ پلی الفین، از استقبال بسیار بیشتری در حوزه بسته بندی برخوردار می‌باشد. این نایلون‌ها به دلیل دوام بالا و مقرون به صرفه بودن، علاوه بر حوزه بسته بندی در پروژه های ساختمانی نیز بسیار پرکاربرد می‌باشند.

نایلون شیرینگ پلی الفین: مهمترین مشخصه نایلون‌های شیرینگ پلی الفین، مقاومت کششی بسیار بالا و همچنین میزان وضوح و شفافیت زیاد نسبت به نایلون‌های پی وی سی می‌باشد. و به همین دلیل نیز از نظر قیمتی، گران تر از انواع دیگر پلاستیک‌های شیرینگ می‌باشند.

پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاع بیشتر از انواع این نایلون، با بخش پشتیبانی دریا پلاستیک، تماس حاصل نمایید.

بهترین مرکز عرضه نایلون شیرینگ

شایان ذکر است که دریا پلاستیک به عنوان بهترین مرکز عرضه نایلون شیرینگ، از جمله مراکز پیشرو در تسهیل دسترسی مشتریان به بهترین نایلون‌های شیرینگ پی وی سی و پلی الفین می‌باشد. بر همین اساس، پیشنهاد می‌شود شما نیز در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ، با کارشناسان دریا پلاستیک تماس حاصل نمایید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()