پوکه معدنی از دیگر انواع سنگ شناخته شده در طبیعت محسوب می شود که دارای مشخصه های ظاهری خاص می باشد. پوکه معدنی از خانوادۀ مواد مذاب به شمار می رود که می توان این نوع سنگ را در مناطق آتشفشانی استخراج نمود. این نوع مواد در ابتدا دارای بیشتر درجۀ دمایی هستند که جهت دست یافتن به تعادل دمایی نیاز به از دست دادن گرما دارند که طی این فرآیند، گازهای نهفته از درون مواد پومیس، ایجاد حفره های خالی در میان بافت سنگ می نماید. این پروسۀ به تعادل رسیدن دما باعث کاهش وزن پوکه های معدنی می شود. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در زمینۀ  فروش پوکه معدنی تبریز، پوکه معدنی قروه و ... فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشد.

بدین وسیله در صنعت ساختمان سازی شاهد کاربرد گستردۀ پوکه معدنی در امور ساخت بتن می باشیم. در واقع با افزودن پوکه معدنی به عنوان مواد اولیۀ بتن سازی باعث کاهش وزن سازه های ساختمانی می شود. اگر نیازمند به تهیۀ پوکه معدنی در تهران می باشید، می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید.

فروش انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان

پوکه معدنی به عنوان سنگ سبکدانه شناخته می شود و صنایع متعددی نیازمند به تأمین این نوع سنگ در امور فنی می باشند. پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی مخلوط، پوکه معدنی عدسی و ... برخی از انواع پوکه معدنی رایج در بازار به شمار می روند که توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی قابل تهیه می باشند. به عنوان مثال کاربرد گستردۀ پوکه معدنی ماسه ای را می توان در اجرای پروژه های ساخت و ساز در امور کف سازی و شیب بندی ساختمان می توان استفاده نمود. ضمن آنکه خرید پوکه معدنی در امور ساخت بلوک های سبک صورت می گیرد. صاحبان صنایع می توانند از طریق پوکه معدنی رضایی، اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران نمایند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()