پوکه معدنی در تهران توسط برخی از مراکز در حوزۀ تأمین و توزیع پوکه فعالیت می کنند، قابل تهیه می باشد. پوکه معدنی نوعی سنگ است که از نظر شکل ظاهری تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر انواع سنگ رایج در طبیعت دارد. پوکه معدنی با عنوان پومیس شناخته می شود و از خانوادۀ سنگ های آذرین یا همان سنگ های آتش فشانی محصول می شود. پوکه های معدنی طی فرآیند تغییر دمایی که دمای خود را از دست دهد، به صورت متخلخل خنک می شود. فروش پوکه معدنی در تهران از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

از این رو پوکه معدنی دارای حفره های توخالی است که موجب کاهش وزن این سبک شده است و مورد استقبال دانشمندان زمین شناس قرار گرفته است. به دنبال همین ماجرا از پوکه معدنی جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر مراکز فروش پوکه معدنی در تهران فعالیت دارند و توانسته اند امکان خرید پوکه معدنی در اندازه های متفاوت را برای صاحبان صنایع فراهم سازند. جهت سفارش پوکه معدنی در تهران می توانید با مشاوران فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

در حال حاضر در سطح کشور توسط برخی از معادن، پوکه های معدنی در سایزهای متفاوت از جمله پوکه معدنی عدسی، نخودی، ماسه ای، بادامی، گردویی، فندوقی و ... استخراج شده و به بازار عرضه می شوند. کاربرد گستردۀ پوکه معدنی را می توان در صنایع ساخت و ساز، تجهیزات آب نما، تزئین محوطه و فضای سبز و غیره ملاحظه نمود. البته از مزایای پوکه معدنی در امور نساجی و کاغذسازی نیز استفاده می شود. جهت خرید پوکه معدنی در تهران می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق مجموعۀ معتبر پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ توزیع انواع پوکه معدنی در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته شرایط مناسبی جهت تحویل پوکه معدنی قروه در تهران را با قیمت ارزان برای صاحبان صنایع کوچک و بزرگ فراهم سازد.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()