سی تی اسکن دندان رایج ترین روش جهت رادیولوژی دندان به شمار می رود و اکثر دندانپزشکان جهت مشکلات رایج در ناحیۀ دهان و دندان، این نوع رادیولوژی دندان را به بیماران تجویز می کنند. همانطور که آگاه هستید، تصویربرداری سی تی اسکن دندان به دندانپزشک کمک می کند که بتواند به سهولت بافت نرم و سخت ناحیۀ دهان و دندان را به طور دقیق مشاهده نموده و بدین وسیله مشکلات و اختلالات بوجود آمده در این نواحی را تشخیص داده و سپس مناسب ترین راهکار را جهت درمان بیماری های دندانی بیمار انتخاب نموده و انجام دهند. انجام سی تی اسکن دندان با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته صورت می گیرد، که امکان تصویربرداری کلی از نمای کامل فک و صورت را فراهم می کند. بدیهی است راه اندازی مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به منظور ارائه هر گونه خدمات تصویربرداری دندان از جمله خدمات سی تی اسکن دندان ، سی بی سی تی دندان، OPG، پری اپیکال، اکلوزال، بایت وینگ و ... را برای مراجعه کنندگان فراهم نموده است.

هدف از اجرای سی تی اسکن دندان

به طور کلی در حال حاضر با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته توانسته اند با استفاده از دستگاه های سی تی اسکن دندان، علاوه بر تصویربرداری دو بعدی، امکان تصویربرداری سه بعدی را متناسب با تشخیص دندانپزشک معالج انجام دهند. پیشرفت تکنولوژی در حوزۀ طراحی و ساخت تجهیزات رادیولوژی دندان توانسته اند امکان سی تی اسکن دندان را با دقت بالا فراهم نموده و به صورت فایل تصویری و دیجیتالی نتایج تصویربرداری را ثبت نموده و در اختیار دندانپزشکان قرار دهند. امروزه با استفاده از دستگاه های رادیولوژی دندان نمی توان پروسۀ درمان را انجام داد. تنها جنبۀ تشخیصی دارد و دندانپزشک جهت ادامۀ پروسۀ درمان ایمپلنت، عصب کشی دندان، ارتودنسی دندان، جراحی فک، کشیدن دندان، رفت پوسیدگی دندان و ... از نتایج سی تی اسکن دندان بهره گیرند.  

جهت دریافت  خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. البته امکان رزرو نوبت آنلاین برای شما فراهم می باشد و تنها جهت انجام CT SCAN دندان به مجموعه مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()