نایلون شیرینگ دارای مشخصات فیزیکی متفاوت و منحصربفردی است که باعث تمایز آن با دیگر انواع پلاستیک صنعتی موجود در بازار شده است. امروزه شاهد رونق به کارگیری از دستگاه های شیرینگ پک در صنایع مختلف می باشیم چون پلاستیک شیرینگ امکان بسته بندی محصولات را به صورت وکیوم فراهم می آورد. تا کنون تجربۀ خرید نایلون مخصوص کنترل تلویزیون را داشته اید و می دانید که پس از قرار دادن کنترل داخل پک نایلون، باید پلاستیک را در مقابل سشوار قرار دهید تا کنترل به صورت وکیوم بسته بندی شود و این چنین می توان از کثیف شدن کنترل جلوگیری نمود. به همین دلیل همچنان شاهد خرید نایلون شیرینگ توسط صنایع مختلف می باشیم.

دریا پلاستیک یکی از مجموعه های پیشگام در عرصۀ تولید و پخش نایلون های صنعتی، با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب پلیمری توانسته اند تولید نایلون شیرینگ را به لیست محصولات مجموعه بی افزایند.

خرید نایلون شیرینگ شفاف و رنگی

توسط این مجموعۀ معتبر، نایلون شیرینگ به صورت تک لایه و یا چند لایه تولید می شود تا بدین وسیله بتوانند سطح استقامت پلاستیک را در برابر ضربه و سایش بهبود ببخشند. فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی در ابعاد مشخصی صورت می گیرد که البته برای صنایع مختلف، امکان خرید نایلون شیرینگ سفارشی در ابعاد غیر استاندارد نیز فراهم می باشد.

در حال حاضر صنایع مختلف توانسته اند جهت بسته بندی محصولات از مزایای نایلون شیرینگ رنگی استفاده کنند که قابلیت چاپ بر روی انها وجود دارد. بدین وسیله امکان چاپ مشخصات فنی محصولات بر روی نایلون شیرینگ میسر است.

صنعت گران می توانند متناسب با ابعاد اقلام، از مزایای نایلون شیرینگ چند لایه برای بسته بندی آنها استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های بارز پلاستیک شیرینگ می توان بسته بندی پکی و چندتایی محصولات اشاره نمود. در این صورت می توانند فرایند حمل و نقل محصولات را برای امور انبارداری و یا تحویل به مشتریان تسریع ببخشند. جهت سفارش خرید نایلون حبابدار ارزان می توانید با کارشناسان فروش دریا پلاستیک هماهنگی های لازم را انجام دهید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()